Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

5 dec 2010

Dag Sint, welkom Santa Claus

De Sint mag weer naar huis, de chocolade letters komen me neus uit, ik heb hier bijna het hele alfabet liggen en ik moet denken aan mijn lijn....
Pff December is echt een feest/vreet/kadootjes maand en een en al vreugde. Ik kijk er altijd naar uit. December geeft mij altijd een euforisch gevoel, een feest gevoel.

December maand is hier ook een feestmaand, met weg-geef/win acties op twitter en op mijn blog.
Wat valt er te winnen? Nou van leuke sieraden, make-up tot beauty producten.
Ik haal zoveel plezier uit het houden van mijn blog. En artikelen met jullie delen.
Dus houd de blog en mijn twitter in de gaten!!!!


xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino