Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

18 jan 2011

Tip: Kwasten snel en makkelijk schoonmaken

bron foto
Je zou om het goed te doen, wekenlijks je kwasten schoon moeten maken.
Ik weet uit ervaring dat dit niet altijd lukt, heb je ze net gewassen moet je je kwast gebruiken maar hij is nat en ligt nog te drogen.

  • Sinds kort maak ik gebruik van een brush cleaner, ik heb nu een van Make-up Studio. Maar ik weet dat ELF ook een heeft. Natuurlijk zullen allerlei andere make-up merken ook hun eigen brush cleaner hebben. Maar deze heb ik en zijn wat aan de goedkopere kant. Deze "dagelijkse" brush cleaner bevat alcohol, en allerlei andere ingredienten. De alcohol helpt om te desinfecteren en wat zo fijn is, het vervliegt, dus blijft je kwast niet tijdenlang onbruikbaar. 
  • Als je niet veel geld hebt om dure kwasten te kopen, zijn de oogschaduw kwasten en andere kwasten van de HEMA echt een aanrader. Ze worden door mening beautyblogger gebruikt en als goed bestempeld. Ik heb er zelf ook een aantal van. Koop een paar van de oogschaduw kwasten; laten we zeggen een tot twee voor zowel donkere als lichte oohschaduw, en dan een of twee voor velle kleurtjes. Dan hoef je niet steeds weer je kwast schoon te maken, maar dan was je het ene setje kwasten en heb je een "reserve" om te gebruiken terwijl de anderen drogen.

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino