Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

24 aug 2011

Hard work pays off, trust me!

Hi ladies,
Jullie hebben zelf ook gemerkt dat deze laatste maanden een stilte hing over de blog. In het verleden heb ik wel eens een aantal dagen geen post online geplaatst, maar dit keer was toch anders. Daar heb ik uitleg voor. Maar ook meteen iets moois wat ik met jullie wil delen wat niet make-up/beauty of fashion gerelateerd is.

Ik heb steeds meer verantwoordelijkheden op de werkvloer en voel me volledig thuis op me werk. Ik houd van me werk als verpleegkundige op de kinderrevalidatie omdat ik visueel en tastbaar voortgang ontvang.
En het mooie van revalidatie is als een revalidant met ontslag gaat en een positieve behandeling heeft doorstaan en bv binnen kwam in een rolstoel en lopend met ontslag gaat. Dat is een van de momenten waarbij ik pure voldoening ervaar en weet dat ik deel uitmaak van een team die goed werk levert.
En nee ik ben geen moeder Theresa, dat probeer ik niet en wil ik ook niet zijn. Iedereen probeert op haar manier (iets) goeds te doen voor het leven, de mede-mens, de wereld of hoe je het wilt noemen. En niet altijd hoef je daar een schouderklopje, waardering of beloning voor te krijgen, dat moet niet je beweegreden zijn om iets te doen.
Ik heb deze week "vakantie" en zal deze dagen gebruiken om me batterij weer op te laden en reserves aan te vullen, maar ook een tactiek bedenken om mijn energie beter te verdelen. Zodat ik ook privé nog aan de slag kan, dus nog voldoende tijd over houd voor (een andere passie van mij) Make-upandMore.
Wat ik jullie wil meegeven in deze post is dat je soms erg hard werkt, je ziel en zaligheid ergens in stopt en het soms kan lijken dat je maar geeft en geeft en geeft en niets to weinig terug krijgt.
Maar die gedachte moet je achterwege laten, want "Hard Work Pays Off", vroeg of laat.
En deze "wijsheid" kan je toepassen in alles wat je doet. Dus ook met je blog. Zorg dat alle handelingen die je uitvoert, je altijd met passie doet. Als dat zo is zal je voldoening krijgen uit de meest kleine dingetjes, waar je eerder geen oog voor had.

Ik ga jullie verhalen en uitleg over mijn werk besparen. Het komt erop neer dat ik afgelopen week het fijne nieuws mocht ontvangen dat mijn werkgever mij in vaste dienst wil hebben!
Dus ik behoor nu officieel tot het vaste personeel. In november werk ik er een jaar en ik hoop dat ik nog vele jaren op deze afdeling mijn werk mag uitvoeren, doorgroei mogelijkheden mag meemaken en mijn kennis en kwaliteiten mag delen met het hele team.
En daarnaast natuurlijk ook evenredige tijd en aandacht aan mijn blog kan geven!
Tot de volgende keer!

xoxo, V.

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino