Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

26 aug 2011

Inglot Alkmaar is een feit

Vanochtend ben ik met Agnetha en Nina naar de eerste store-in-store winkel van Inglot geweest. Gisteren werd het beautyblog wereldje overspoeld met een persbericht van Inglot. Ze krijgen store-in-store winkels in de vernieuwde V&D's. Dit zou gaan om minimaal 10 winkels, Alkmaar zou de eerste zijn en daarna volgt Zwolle.
Geweldig nieuws, want Alkmaar ligt op kruip afstand. Oke, oke dat is niet waar, maar toch een stuk dichterbij dan Amsterdam.
We hadden de counter snel gevonden, hij zit namelijk meteen links als je bij de hoofdingang naar binnen loopt. We werden meteen verwelkomd door Bianca, de eigenaresse van Inglot. Wat is dat een prachtvrouw, ik voelde me gelijk op mijn gemak Bianca was erg enthousiast over haar nieuwe winkel en terecht.
Het resultaat mag er zijn.
Ik kan maar een nadeel bedenken aan dit alles en dat is de inhoud van mijn portomonee. Momenteel kan ik al een eigen store-in-store winkel beginnen met alle spullen die ik tot nu toe gekocht heb. Dan mag je na gaan over een jaar!

XOXO LaraLaurentia

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino