Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

20 jul 2010

Eyeko Nagellakjes

Hi!
Ik moet me toch iets beter inzetten om dagelijks een stukje online te typen. Want dat is wel de bedoeling toen ik begon aan deze blog. Ik heb een aantal dagen geleden een pakketje binnen gekregen van Eyeko. Op de website had ik een aantal dingetjes besteld, onder meer een paar nagellakjes.
Ik heb vandaag de kleur; Jade Green gebruikt.
Maar ik weet niet op ik er echt helemaal blij van moet worden. De kleur in het flesje ziet er prachtig uit. Het ziet er een beetje mintachtig uit vind ik.
Het is een schattig flesje, niet heel groot maar ook niet superklein.


Heb ik gister mijn linkervingers gelakt (ben rechts), ik moest wel een keer of drie lakken om een mooi effect te krijgen, dat 'ie dekkend genoeg was. Het droogt niet supersnel, dus je moet je nagels echt alleen lakken als je niets anders moet doen. Oja en je moet ook geen jeuk of kriebel krijgen want anders mag je met je nagellak remover in de weer gaan en opnieuw je nagels lakken, en is je nagellak snel op!


Dus onthoud, neem er de tijd voor!
Wat ik ook minder vind, (maar ik weet niet of ik dat nou vind van alle nagellak die ik heb geprobeerd) is dat het heel snel "deukt of krast". En ik bedoel hiermee dat je als je met je andere nagel of gewoon iets scherps erover heen gaat, natuurlijk perongeluk, dan zie je dat ok. En dat is jammer. Ik ben namelijk heel actief dus ja.


Overal ben ik niet verdrietig dat ik de nagellakjes heb besteld, het zijn er ondertussen 4 of 5 van ze.
Ze zien er schattig uit, kleurtjes zijn mooi en kosten niet heel erg duur. Je kan kiezen om een setje te bestellen of elk apart.
Minder goed is dat je meerdere laagjes nodig hebt zodat het goed dekt.
Ik voeg er een foto bij als eind resultaat.
xoxo, V




0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino