Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

8 apr 2011

MAC Wonder Woman LE aankoopjes

Hi ladies,
Ik heb eindelijk foto's gemaakt van mijn MAC WW aankoopjes. En ik weet dat deze collectie breed is uitgemeten op de vele blogs, maar toch wil ik mijn foto's online plaatsen omdat ik het zulke mooie producten vind!
Zoals ik al had verteld op twitter, heeft mijn liefste zus alle stuff weten te bemachtigen bij de MAC counter op Curaçao. I'm a happy girl.
Op naar de foto's!!!!

De MSF's waren erg in trek, tijdens de VIP avond waarbij deze collectie gepresenteerd werd in Amsterdam bij de MAC counter waren die ook in no time uitverkocht. Op Curaçao ook hetzelfde verhaal.
Mijn zus kon de laatste van de MSF in de kleur Golden Lariat voor mij bemachtigen. Zo ook de blush en het groene oogschaduw palette en de lipstick Marquise d'.
Ik ben super blij met de MSF, hij is zo mooi en past zo goed bij me huidskleur.

De Mineralize Skin Finish in de kleur Golden Lariat. Zoals je ziet bestaat de MSF uit drie kleuren, in het midden een bronzer, onderaan een blush en boven de lichte kleur, een highlight. Ik breng de highlight aan op het bovenste gedeelte van me jukbeenderen, me neusbot en op de cupid's bow. Man, dat geeft een fantastische shine, een healthy glow in je gezicht!
De blus is een beetje aan de oranje kant, dus daar ben ik wat voorzichtig mee, ik wil er gezond uitzien, net alsof ik net een marathon heb gerend en ik op een rijpe sinaasappel hoef te lijken.

De Blush in de kleur Mighty Aphrodite, bestaat uit twee kleuren zoals je kan zien ;) Je kan zelf bepalen of je de kleuren mengt of apart draagt . Ik zal de kleur zelf denk ik zowel samen als apart van elkaar dragen. De lichte kleur op de appeltjes van me wangen en dan als diepte/schaduw de donkere kleur om het een beetje te shapen.


De Lipsticks, er waren vier kleuren. Ik vond deze drie toch de mooiste van de vier. In principe ging ik eerst alleen voor de paars/fuchsia en de rode lipstick, maar toen ik steeds meer swatches zag bedacht ik me om de lichtroze/nude kleur ook te nemen.
De rode kleur heet Russian Red, (matte finish) een diep rode kleur met een echte wow factor. Ik vind dat elke beautylover een rode lipstick moet bezitten. En deze is een mooie echte rode kleur lipstick. Deze lipstick zit in de vaste collectie, dus valt nog te halen, mocht je hem willen hebben.
De roze/bruinige kleur heet Marquise d', (een sheer finish) een lichte kleur, die eigenlijk op eerste gezicht een super mooi kleurtje is. Maar afhankelijk van hoe intens of juist niet je lippen gepigmenteerd zijn, dat je meer of minder van de kleur terug zal zien.
De paarse kleur heet Spitfire, (matte finish) wat kan ik over deze lipstick zeggen? Ik vind hem mooi, een knal kleurtje. Staat volgens mij elke huidskleur wel mooi!

Er waren drie oogschaduw palettes, een blauwe, paarse en een groene. Ik vond aan de hand van de swatches toch de groene de mooiste kleuren hebben. Je kan er alle kanten mee op.
Dit palette heet Valiant.

Het heeft geen zin om allemaal swatches te gaan maken, want die zijn al zovaak voorbij gekomen, dat ik denk dat het dodelijk saai wordt als ik nu pas alweer swatches laat zien van producten die breed zijn uitgemeten. Als je swatches wilt zien check dan deze post en deze post.
Hope you enjoyed the pics!

xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino