Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

17 jul 2010

Make-up opbergen

Ik heb weer lopen rommelen en opruimen en schuiven en inpakken met mijn make-up. Ik heb nog steeds geen goede plek en manier om alles mooi en goed weg te zetten. Momenteel staat alles wel gesorteerd van gezichtsspullen op een rek en oogschaduw en lipspul allen op een eigen rek. Maar ik wil het anders, iets beter, en zodat er geen stof in me spullen komt.


Hopelijk na de zomer een secretaire. Ik weet niet of dat ik het woord goed heb getyped, maar dat is zo'n kaptafeltje, en daar wil ik dan mijn make-up spullen en naaimachine op plaatsen.


Om alles zo geordend mogelijk op te bergen. En zo kan ik lekker zitten, opmaken, rommelen enzovoorts.


Nu staat alles wel netjes opgeborgen in het rek. Ik vraag me af hoe anderen het hebben?


Misschien dat ik dan ideeën opdoe.


xoxo, V

2 reacties:

lotte zei

Hallo,
Echt een super toffe blog dat je hebt !!!
Ik ben er echt weg van .

Van zei

dank je wel Lotte! heb je ook een?
xoxo, V

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino