Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

29 jul 2010

Ideetje om geld te besparen in je portemeneetje!

Hi!!
Ik ben afgelopen dagen wat druk geweest, werken en klaarmaken voor mijn vakantie over een paar dagen.
Het is al een paar maanden dat ik met een idee in mijn hoofd rondloop, ik zal het even uitleggen!


Net zoals met make-up heb ik ook een soort ziekte om kleren schoenen, accessoires en ga zo door te kopen. Ik doe het meestal via het internet. En niet altijd past het of is het niet wat ik ervan had verwacht. 9 van de 10 keer doe ik het op de post terug, maar die ene keer dat ik het niet doe, maakt een berg aan spullen die ik nooit draag, het label hangt er nog aan en het word ergens achter in de kast verstopt.
Nu was ik laatst de inrichting van onze slaapkamer aan het veranderen en kwam menig spul tevoorschijn. 
Mijn vriend tilde een doos op en er bleek een splinternieuw paar laarzen in te zitten en die eb ik nooit gemist. Dan moet ik eerlijk zijn, ik wist op een of andere manier niet eens dat ik die had! De doos met laarzen erin werd gebruikt als verhoging op een nachtkastje.


En toen dacht ik dat het wel tijd wordt om echt wat met de spullen te gaan doen. Ik vind het te "je van het" om alles te doneren aan de kleding containers, dus besloot ik dat het misschien wel leuk is om een "ruilmiddag" te organiseren. 


Er zullen vast wel meer dames zijn, die net als ik spul hebben gekocht en bij thuiskomst toch denken van mwah t is het toch niet, en dan wordt het ergens achter in de kast gezet en nooit gebruikt of gedragen.  Het is te klein, te groot, niet de gewenste kleur, nee het is het allemaal net niet. Zonde, want het is allemaal geld wat op een manier "vastzit".


Nu heb ik een oplossing voor al dat spul, ruilen!


Heb je dit net gelezen en lijkt het je wat en kan je jezelf erin vinden, laat dan een berichtje achter en wie weet kunnen we spoedig wat afspreken!


xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino