Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

20 jul 2010

Terugkoppeling naar de Jade Green nagellak van Eyeko

Ik ben net terug van de markt op Blaak en helemaal plakkerig.
Ben even groenten en fruit wezen halen en ik kocht een bakje gemengde sla en betaalde en vroeg de dame achter de tafel of ze mijn nagels mocht zien! Ze vond het zo mooi; "wat een aparte mooie kleur, die zie je niet elke dag". 
En ja natuurlijk vind ik dat leuk om te horen! Dus nog een pluspunt voor de Eyeko, Jade Green!


Nu ga ik even de blog over foundation afmaken en load ik zometeen op!
xoxo, V
PS: als je naar buiten gaat, smeer je goed in! Je moet je huid goed verzorgen, wil je niet op een Sharpei gaan lijken!!!!


Ik zeg maar: 
"smeren smeren smeren, zo kan je rimpels weren!"


xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino