Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

6 jan 2011

Catrice Lash plus serum

Hi ladies,
Jullie zullen vast wel gehoord hebben van de wimper groei serum en de mascara die een poos geleden in hun assortiment is opgenomen. Dit product is bedoeld om je wimpers te helpen met groeien. Het serum moet je elke dag als eyeliner smeren op je oogleden, zoals je dat met een gewone eyeliner doet.
Natuurlijk heb ik de producten ook aangeschaft en ben het gaat uitproberen, zodat ik een review over dit product kon schrijven op mijn blog. Maar ik ben tot het besluit gekomen om te stoppen met het testen van dit product.
Waarom zul je wel niet denken? Je bent nog niet eens klaar met de test, dus weet je niet of het product werkt of niet. Dat klopt, ik zal uit leggen waarom.

Al vanaf de eerste keer dat ik het serum gebruikte prikte het aan mijn ogen. Ik dacht dat ik misschien te hard had gewreven met het kwastje. Dus liet het geprik maar voor wat het was. Twee keer per dag smeerde ik het serum op en elke keer prikte het weer, dit heb ik anderhalve week elke dag gedaan. Ik heb het serum meerdermaal in mijn ogen gehad. Nou dan spring je bijna tegen het plafond. Het prikt als een malle, je krijgt een soort waasje voor je ogen waardoor je niet helder meer ziet. En het lijkt alsof je oog kurkdroog word.
Echt heel erg naar.

Nadat ik op een andere beautyblog las over dit product en dat ze hetzelfde effect hadden als je het goedje in je oog krijgt, besloot ik dat ik moet stoppen met het gebruik van dit product.
Je hebt maar twee ogen en daar moet je zeker als ze gezond zijn heel goed mee omgaan en ze koesteren.
Mijn gezonde ogen verpesten omdat ik zo nodig lange wimpers moet? Naha! No way.
Dan maar een lash extension met mijn volgende salaris ofzo.
Mijn review van dit product eindigt dan ook hierbij, met een dikke onvoldoende omdat ik vind dat een beauty product niet zo een ervaring mag geven.

Er zullen sommigen zijn die wel goede resultaten hebben met dit product, laat dan wat horen, ik ben namelijk benieuwd!

Als iemand interesse heeft in dit product, ik heb het staan hier + plus een nieuwe versie ervan. Die mogen weg!

Als je gevoelige ogen hebt, zou ik zeggen, laat dit product aan je voorbij gaan. Ik test producten namelijk uit voor jullie, zodat als die slecht zijn om wat voor reden dan ook, dat jullie je centjes er niet aan hoeven uit te geven en geen slechte ervaring hoeven hebben!

Tot snel,
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino