Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

22 jul 2010

Zeepjes

Hoi, hier even een ander onderwerp. 
Afgelopen weekend had ik een familiedag en zag ik weer es neven en nichten die ik heel lang geleden of nog nooit had gezien.


Een van mijn neven is begonnen met het maken van zeepjes, met pure olieen en puur plantaardige vetten.
Momenteel ben ik een drietal zeepjes aan het uittesten en horen jullie er volgende week meer over.
Ik zal even vertellen welke zeepjes ik momenteel uitprobeer:


Aloë & Kokos.

  • Zeep met een rijk mengsel van Kokosmelk en verse Aloë, dit geeft rust en helpt de huid herstellen na een zware dag. Verrijkt met Jojoba olie en Sheabutter om de huid heerlijk zacht te maken. Dit alles samen met pure vloeibare Zijde om je huid te beschermen. Een heerlijk zeepje om jezelf na een lange dag mee te verwennen.



Kokos & rood
  • Super rijke kokos zeep met bergen kokos olie en Jojoba olie, gewoon een klein tropisch strandfeestje in een blokje. Heerlijk met vloeibare zijde om je huid te beschermen tegen het zand en zout van de zee.
Mint & Lime
  • Heerlijk fris en muntig zeepje, een echte opkikker. Te gebruiken om even wat frisheid in je leven te brengen. Verzorgt je met Vitamine E, Jojoba olie en Sheabutter en beschermt je met vloeibare zijde.
Je kan het vergelijken met Lush of Sabon, maar in deze zeepjes zitten alleen echte en pure olieen, en vloeibaar zijde. 
Verder zijn er ook nog andere geurtjes en soorten zeep:


Rough & tough
  • Voor als je jezelf echt goed schoon wil maken. Een stevige zeep met bergen Thee Boom Olie om alle bacteriën en schimmels weg te jagen. Thee boom olie is antibacterieel en antifungicide maar op een dusdanig zachte manier dat het gewoon heerlijk is om je mee te wassen. Maar opgepast bij alle gevoelige plekjes net als munt heeft deze zeep een nog al verfrissende werking.
Groene Appeltjes
  • Een heerlijk fun zeepje dat lekker naar groene appeltjes ruikt. Voed en verzorgt je huid met een melange van Kokos, Wonder olie en Cacao boter afgewerkt met een vleugje vloeibare zijde.
Amandel hemel
  • Even verdwalen in de amandelen en lekker soppen. Een zachte zeep vol amandel geur, Sheabutter en Jojoba olie en een klein beetje zijde omdat je huid daar zo lekker zacht van wordt.
Nog bezig met:
-Choco scrub, scrubzeepje in chocolade uitvoering    
-Tibet: rustgevend sandalhout zeepje
-Avocado dreams; zeepje met verse avocado en avocado olie

Heb je interesse om de producten te proberen/uit te testen, laat een reactie achter. Dan neem ik contact op zodat ik wat kan opsturen. Wel wil ik weten wat je ervan vind, wat de plus en minpunten zijn van de zeep.
Verder als je een zeepje met een bepaalde geur of ingrediënten wil, geef een gil :)

xoxo, V



0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino