Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

11 aug 2010

M.A.C

Gister eeeeeeeindelijk mijn M.A.C palette in elkaar gezet, de kleuren gekozen die ik erin wil hebben en zo mijn persoonlijke palette gecreeerd!

Ik ben zo blij! I feel like the happiest girl in the world right now!!!!
We gaan vandaag weer naar een mall, wat ruilen omdat we niet gezien hebben dat het stuk was en wat relaxen.

Iedereen hier draagt van die Fedora hoedjes! Haarbanden zijn ook in met die grote strikken en bloemen! En waar je echt mee wordt doodgegooid zijn sieraden met uilen erop. Vreselijk ik kan geen uil meer zien.
Toch ben ik meer weg van de Europese mode. 
Nou ik houd het kort want we moeten nu vertrekken.
Tot snel, misschien vanaaf nog een blog over wat ik allemaal gehaald heb enz.

xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino