Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

10 aug 2010

Eindelijk in Amerika en internet!

Hi everyone, ik ben eeeeeindelijk aan een pc gekomen met een internet aansluiting en een beetje privacy waar ik lekker rustig kan typen. 
Ik ben dus zaterdagochtend vertrokken en kwam savond iets voor 20:00 local time aan op de airport van MIA. We zijn hier 6 uur terug in de tijd, dus in Nederland 6 uur erbij optellen, dus ik kwam op 3 uur snachts aan.
Veel wachten en zitten in dat pokke vliegtuig. Ik zal jullie de geuren en kleuren van de vluchten echt besparen want zoals altijd maak ik wat mee als ik vlieg. Deze blog gaat over make-up en fashion en dus zet ik de andere verhalen op mijn andere blog.

Afijn, gister zijn mijn zus en ik nadat we mekaar hadden gevonden op de airport meteen doorgegaan naar de winkels om wat te shoppen.

Even gedouched en rap naar Target want we hadden geen van beide, douchegel of shampoo of wat mee. En dat van het hotel ruikt naar gember, nou ja. Dat staat op t flesje..
Ik heb meteen even flink wat make-up van de normale merken ingeslagen, Revlon photoready foundation, Maxfactor, Lloreal, ELF en nog vele andere merken. 

Vandaag zijn we naar de Malls gereden en ben ik verder gegaan met mijn uitbreiding. Nou heb ik het een en ander gehaald bij Body & Bath (als ik het goed heb tenminste heet het zo..)
van die heerlijke handsantizers met een heerlijke geur en ze zijn lekker klein, van munt tot fruit en schone linnen geur.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die interesse hebben in dergelijk spul. Ik ga het een en ander meenemen en op mijn blog plaatsen en wie weet word er interesse gewekt bij mijn lezers/volgers en dan hoor ik het wel!
Verder, ja hebben natuurlijk ook wat kleren geshopped en schoenen. ik ga niet beginnen aan tassen, riemen, en dergelijk want anders heb ik een onwijze overbagage. Ik heb dit keer mijn "pakezel" niet mee, en zal zelf alles moeten sjouwen dus houd ik mezelf met uiterste moeite in.

Morgen gaan we naar andere Malls om meer te shoppen. Een vrouw heeft nooit genoeg van niets zeg ik maar.... Voorlopig hoef ik niet te sporten want dit shoppen is wel echt werken mensen, erg hard werken. Al die tassen dragen en lopen van winkel naar winkel. Kleren aan, kleren uit, schoenen aan schoenen uit. WERKEN, heel hard WERKEN.

hahaha. Nou ik hoor graag van jullie, misschien is er een product wat alleen in de US verkrijgbaar is en ik kan halen. Kan ik er meteen een review van maken en uploaden op mijn blog.
Ik ga stoppen want anderen willen de computer ook gebruiken. ik zal in ieder geval het gehele verhaal van mijn vlucht op mijn andere blog uploaden, niet vandaag maar morgen. En ik zal wel elke dag een stukje bloggen om jullie van mijn tripjes naar de winkels op de hoogte te houden.
xoxo, en much love van mij heeeeelemaal uit de VS

V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino