Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

29 sep 2010

Sephora

Alweer na een lange tijd stilte even een kort berichtje!
Jullie moeten denk ik allen nu wel gemerkt hebben dat er bij de Sephora (in de V&D) een vette actie is van drie producten (maakt niet uit welke!!) voor tien euro!!!!
Dat is echt super!
Als je kijkt naar hun mono oogschaduws, die zijn per stuk iets van 12 euro als ik het goed heb. Hun foundations in de 17euro. 
Ik heb zelf een aantal van de oogschaduws ingeslagen. Er zitten een paar heeel mooie kleurtjes bij. De prijs vind ik op zich meevallen als je het wil vergelijken met M.A.C. of een ander topmerk. Zelf ben ik niet van alle oogschaduws fan, puur om de pigmentatie. Maar over het algemeen zijn ze zeer goed gepigmenteerd en blijft echt de hele dag zitten.



Ik had kort geleden een team uitje en had toen de oogschaduws gebruikt, hebben een soort van indoor sportavond gehad. En aan het einde van de avond zat mijn oogschaduw nog op dezelfde plek als dat deze hoorde! 


Ik heb van alles en nog wat aangeschaft, primers, foundations, blushes, highlighters, poeders, een soort van Fix +, en nog veel meer. Ik ben echt helemaal los gegaan. Doe ik eigenlijk elke keer als ze deze actie hebben. op zich ben ik naast M.A.C. en Chanel echt ook wel fan van Sephora.
Als ik een tip mag geven voor als je nog niet bent geweest of weer wilt gaan?
Koop de oogschaduws, foundations (als die er nog liggen en ze in jouw kleur hebben) en grote poeders enzow. laat de potlootjes en kleinere dingetjes liggen. Want die kan je alsnog later gaan halen. Die zijn niet zo duur. Combineer de duurdere dingen en als je geen derde of tweede product kan vinden koop je dan een goedkoper iets wat je ook wilt hebben.


Wel grappig, ik stond gister in de Sephora in Rotterdam en was de meiden die aan het make-up shoppen waren, make-up advies te geven. Ik ben redelijk bekend met het merk, dus weet redelijk wat daadwerkelijk werkt en wat so so is. Afhankelijk van je huidtype enzovoorts.


Misschien is het wel leuk om wat foto's en swatches te maken van alle producten die ik heb gekocht?
Als er vraag naar is zal ik dit doen. 


Als je goede kwaliteit make-up wilt uitproberen en niet super veel geld wilt uitgeven, raad ik aan om van deze actie gebruik te maken!
Misschien hoef je niet veel, combineer dan met een vriendin! Soms vind je maar twee dingen of is dat wat je wilt uitverkocht. Dan is het altijd handig om the combineren met je moeder, zus, nicht of vriendin. Of misschien vriend. Weet ik het.
Trouwens ik heb volgens mij dupes gevonden van de NARS Orgasm blush en lipgloss. Ik moet het eerst bekijken dan zeg ik er meer over. Sephora's lipglosses zijn namelijk erg lekker, blijven lang zitten, drogen je lippen niet uit, en blijven ook op hun plek ipv te gaan rond wandelen over je gezicht.


Het is nog niet te laat meiden en jongens, om gebruik te maken van deze actie!!!!! Het is geldig tot 10 oktober. Je kan niet ruilen of terug brengen als je tijdens de prijzencircus daar make-up koopt. Dus houd hier rekening mee.


Nou ik stop weer. Het is toch langer geworden dan ik eerst in gedachte had.


Laat weten wat jij gekocht hebt ik ben erg benieuwd!!


xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino