Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

6 sep 2010

Visagie Studie

Hi peeps,
Ik heb alweer een tijdje niets gedaan aan mijn studie, erg he! Ik heb mijn mappen namelijk netjes opgeborgen, waardoor ze it het zicht zijn en dus ook uit mijn gedachtes. Maar morgen ga ik er weer mee verder.


Ik had ook gewoon een studie kunnen volgen op school, maar ik had daar geen zin in. Daar heb je toch wel meer discipline en moet je de delen af hebben en bij kunnen blijven met je collega's.


Als je een zelfstudie volgt heb je toch iets meer doorzettingsvermogen en discipline nodig.


En dat heb ik wel, maar ik moet het weer naar voren brengen! En dat ga ik doen!
Dus deze week meer over wat ik dan heb geleerd!!!!


tot snel!
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino