Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

13 okt 2010

Etos Beauty avond

Hai peeps,
Vanavond was dus de Beauty avond bij verschillende winkels van Etos door het hele land. Ik heb er begin deze week een stukje over geschreven.
Vanavond was het dus zover. Ik moest er een aantal spulletjes halen zoals wattenschijfjes, en gezicht reinigingspulletjes. Dus kwam goed uit om er vanavond naar toe te gaan.
De entree was mooi, een paarse loper met ballonnen versierd en een heel aardige dame die met een verwelkomend drankje stond. Er waren beauty experts voor make-up, haren, nagels en de huid. Iedereen liep er met een glimlach rond en was zeer behulpzaam.
Er waren lekkere knabbeldingetjes en leuke aanbiedingen. Ik heb mijn handjes lekker laten verzorgen, nageltjes zijn lekker gebuffed, geveild en ik kreeg een heerlijke crème op de handen.


Het personeel en de beauty-experts waren tevreden over de enthousiasme en de aanloop van de bezoekers. Men maakte ook echt gebruik van de beauty experts, de tips werden gretig aangenomen en het werd steeds drukker in de winkel en de rijen voor een mini make-over werden steeds langer.
En zoals beloofd bij aankoop van 10,- of meer kreeg je een leuke goodiebag mee.
Wat me echt opviel is dat het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam was, men liep niet achter je zoals je soms meemaakt in de winkels. Wat ikzelf echt als onwijs vervelend ervaar.


Ik was alleen, kon helaas niemand vinden om met mij mee gaan, maar ook in me eentje was het gezellig. En natuurlijk de goodiebag die je kreeg!
Ik vind persoonlijk dat je niet teveel moet verwachten van een goodiebag, het is altijd leuk om wat extra's te krijgen. Nou ik kan je vertellen dat de goodiebags bijna allen anders waren. (Onderaan laat ik zien wat er in de goodiebag zit)


Wat gezichtsmaskertjes, oogschaduw poeders en een pigment, Haarkrul crème, watten,allemaal van het Etos merk. Een lipstick van Rimmel London, en een haarmasker.



Voor mij een geslaagde beauty avond wat zeker voor herhaling vatbaar! En ik hoop dat die dus ook echt gaan komen!
Dat was het dan, tot snel.
xoxo, V.







het Etos beauty tijdschrift MOOI,Scholl 3in1 NagelverzorgingDove Intense Repair ShampooAquafresh Intense Whitening tandpastaDove mini Visible Effects Body lotionLÓreal mini Youth Code dag crèmeDove mini Visiblecare crème body wash, Fa mini shower crème Royal JellyGuess Seductive proefmonstertje


Het was een leuke avond, leuke mensen ontmoet en daarnaast nog wat dingetjes gekocht.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino