Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

11 okt 2010

Nieuwe collectie Catrice Glamourama

Hey peeps,
Catrice, het budget make-up merk wat te koop is in de Kruitvat en Trekpleister filialen komt volgende maand met een nieuwe collectie.


De nieuwe collectie heet; Glamourama, en staat in teken  van spiegelingen en metallic trends, die op de catwalk te zien waren.
Dus veel glitter, sparkles en shimmers! 
De nieuwe collectie bestaat zoals bijna elke uit een aantal oogschaduws, nagellaks en vloeibare eyeliners. 


Dit keer geen lipsticks, maar lip creams. Volgens mij tussen een lipgloss en een lipstick in, een lip finish, en individuele nepwimpers en zelfklevende cosmetische diamantjes om op je gezicht te plakken!
En als laatste een Longlasting Lip Finish, te gebruiken zonder andere lipproducten, als glans over de lippen. Dus als doorzichtige lipgloss. Of over de Lip cream heen als finishing touch, extra glans en extra volume voor de lippen!


Deze collectie ziet er echt iets beter uit als de vorige collectie (Expect the Unexpected). En de kleurtjes van de oogschaduws zien er ook wel goed uit. Nu nog in het echt bekijken en de pigmentatie beoordelen!

De prijzen zijn redelijk: 

  • Oogschaduws €2,75 p/s
  • Eye liners €2,49 p/s
  • Individuele Glamour nep wimpers €3,99
  • Zelfklevende cosmetische diamantjes (eye jewels) €2,99
  • Longlasting Lip Creams €3,79 p/s
  • Lip Finish Shine €3,79
  • Nagellaks €2,49 p/s
Ik ben persoonlijk nog niet helemaal weggeblazen van deze collectie. Na die Caramé collectie was de lat zo hoog gelegd voor Catrice, want dat was echt een prachtige collectie! Laten we eerlijk zijn. En toen kwamen ze met de Expect the Unexpected aan wat naar mijn mening nergens op sloeg, het zag er cheap uit en ik vond er niets unexpected aan. Nou ik had niet verwacht dat ze daarmee zouden aankomen. Maar ja, laten we afwachten wat deze collectie brengt in November!

Ik zal zodra de collectie in de winkels ligt swatches maken en die uploaden. 
Zelf denk ik dat ik interesse heb in de twee blauwe oogschaduws (02 Drama Baby! 03 En Vogue) en de diamantjes.
Maar wie weet. Wat uit deze collectie lijkt jou wat? En wat niet en waarom? Wat vind je van de collectie van Catrice? Ik ben daar benieuwd naar! Laat een berichtje achter!


Als je de collectie wilt bekijken, klik dan op deze link: http://catrice.nl/en.php?page=lifestyle_preview


Tot snel, xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino