Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

12 nov 2010

Bloggen

Hi peeps,
Een blog die niet perse over make-up gaat. Zoals je kunt zien blog ik niet elke dag, soms blog ik een paar dagen achter mekaar, en soms een paar dagen even niet. Ik vind het belangrijk een goede inspiratie te hebben om te kunnen schrijven.
Make-up en fashion geeft dan wel een heel goede inspiratie, maar ik wil niet dat mijn blog een blog word waarop ik maar stukken online moet zetten om dat maar te doen. Het moet
spannend en leuk en interessant blijven zowel voor mij als voor jullie. Ik deel graag mij mening over een of meerdere producten of over mijn studie. En natuurlijk hoop ik dat men er wat aan heeft. En je hoeft het niet altijd eens met mij te zijn, ieder zijn/haar eigen mening en dat is juist het mooie ervan.
Het kan ook wel eens dat ik het aan het verkeerde eind heb, of het niet helemaal klopt of juist achterhaald is, dan is het fijn om dat te weten te komen. Zo ontstaat er een interactie van informatie en leert iedereen wat nieuws.
Je blijft elke dag leren en dat is het mooie.

binnenkort als ik een goede webcam of andere gewone camera heb(met een goede kwaliteit om op te nemen) dan zal ik een begin maken aan het maken van filmpjes met de aangeschafte make-up van bv de Essence Metallics collectie, Sephora oogschaduws en natuurlijk met mijn M.A.C. palette die ik zelf heb samengesteld, waar ik ooozo trots op ben!! :)
Hier een van de "vele", die zullen volgen;

Primer: Too faced Shadow Insurance,

M.A.C; Lucky Green (arcadeboog en bewegend ooglid en onderste ooglid op de rand)
M.A.C; Vex (in het midden v/h ooglid lichtjes over de Lucky Green)
M.A.C; Phloof! mixed met Vex (als highlight onder de wenkbrauw en bij de traanbuis)
Wenkbrauwen aangezet met bruine wenkbrauw poeder van NYX
Mascara van Chanel


Heel gek, maar op de ene foto ziet de huid er wat roder uit en op de andere wat geler, maar ze zijn met dezelfde fotocamera gemaakt! De bovenste in het zonlicht en de onderste met flits.

xoxo, V.


0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino