Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

27 nov 2010

Gewoon ff een beetje babbelen..

Hi beauties,
Bloggen vind ik erg leuk. Ik ben er al een poos mee bezig. Toen hyves net nieuw was, deed ik daar al stukjes op schrijven, niet gericht op make-up of dergelijk, maar wat ik zoal mee had gemaakt. Want ik heb altijd wel een rare actie in me leven. En dat wil ik dan graag delen.
Sinds ik met mijn visagie cursus was begonnen ben ik gericht op make-up en beauty gaan bloggen.



Ik heb een obsessie voor make-up en geef het eerlijk toe, maar ja je moet je geld ergens aan uitgeven zeg ik dan :)
Make-up maakt me blij, van het opzoek gaan naar leuke/goede/budget/goed aangeschreven/ en ga zo maar door make-up, tot het kopen/uit proberen/ schrijven van make-up hauls tot reviewen van het product.

Soms het je een goede koop en soms een minder goede, Ik experimenteer graag met make-up, dan doe ik bv een wat duurdere primer met een budget oogschaduw. En dat fixeer ik dan weer met een fixspray van een duurder merk.
Ik vind het ook leuk om met kleurtjes te experimenteren, je hoeft niet altijd neutrale make-up op te doen. Het mag af en toe anders, wees uniek, doe je eigen ding. Experimenteer zou ik zeggen. Ik vind wel dat je als jong meisje van 12-15 jaar niet over the top met make-up moet gaan, want je bent nog echt een tiener en je moet er niet uit gaan zien als een vrouw van tegen de 30. Sometimes less is more.

Dat neemt niet weg dat je voor je spiegel lekker tekeer mag gaan met je make-up. Probeer looks uit, kijk in de bladen, op tv. En youtube is bv een heel goede inspiratie bron. Ik ben zelf niet zo van het maken van filmpjes, omdat ik geen goede apparatuur heb om op te nemen. Maar hopelijk komende maand dat daar wel verandering in zal komen.

Er zijn al zoveel blogsites die gaan over make-up en beauty, maar je kan jezelf toch eruit laten springen vind ik door jezelf als jezelf te presenteren. Je persoonlijkheid in je blog naar voren te laten komen, maakt dat men ziet dat de blog eerlijk en puur is waardoor ben zich erin kan vinden. Doe niet alsof of dat je je anders voordoet dna je bent, sooner or later, it's going to come out anyway.

Ik koop misschien wel wekelijks als niet dagelijks make-up producten. Via het internet, en ook in de winkels. Ik probeer de stad/winkels daarom een beetje te vermijden, maar dat gaat gewoon heel moeilijk. Zeker als er een nieuwe editie/lijn uit gaat komen of uitgekomen is. Dan voel ik het borrelen en gaat de drang groeien en kan ik gewoon niet anders dan gaan kijken. En meestal te kopen. Ja alle make-up die ik op mijn blogsite toon, bespreek en review heb ik zelf gefinancierd.
Niets word kado gedaan en ik ben altijd eerlijk over een product als ik die review. Soms is het positief en soms niet. Je moet eerlijk zijn over een product want je wil een ander niet iets aansmeren wat gewoon crap is toch?

Ik schrijf niet elke dag van de week een stukje, soms een week wel, en soms ook niet, soms twee tot drie stukjes op een dag en dan een dag niet. Ik blog ook niet om maar te bloggen, dat vind ik raar. Ik blog op het moment dat ik iets met jullie wil delen.
Het is niet mijn werk, maar mijn plezier. Ik werk al, als verpleegkundige en verdien daar mijn geld mee om mijn plezier te financieren :)

Nou dat was even iets heel anders dan gericht bloggen over een of ander make-up artikel of een beauty product.
Ik vind het belangrijk om af en toe iets persoonlijk in mijn blog te zijn dus bij deze de eerste keer!
En nu ga ik heerlijk slapen, want elke beauty heeft haar rust nodig, zo zie je er fris en fruitig uit in de morgen! Op een fris gezicht zit make-up het lekkerst!

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino