Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

1 nov 2010

Morgen een nieuwe blog!

Hi peeps,
Ik heb beloofd dagelijks een nieuwe blog online te gooien, maar ik wil niets gaan afraffelen om zo maar een blog online te plaatsen.
Mijn volgende blog gaat over eyeliners,  de vele soorten die er zijn.
Kohl potloden, fluid eyeliners, de echte kohl die de indiase vrouwen gebruiken, eyeliners in poedervorm en natuurlijk de gel eyeliners/gelliners.


Ik ga over elke vorm een blogje schrijven, dat komt dus allemaal komende dagen!
Please bare with me okay, ben vandaag begonnen aan mijn vaste baan, ja vandaag was de officiĆ«le eerste dag!!!!
Ik ga nu lekker slapen want morgenochtend sta ik weer aan bed!.


xoxo, V.  



0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino