Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

4 dec 2010

Essence Black and White Trend Edition

Hi ladies,

Van de week nog heb ik jullie verteld over de TE "Essence loves Berlin". Deze collectie komt zeker naar Nederland. De "Fairytale TE", die komt niet naar Nederland.

Er is weer een nieuwe TE. Deze heet "Black and White". Zoals Essence het zelf omschrijft:
"Eén van de meest populaire trends op de internationale catwalks is de black & white look! In allerlei combinaties, vormen en patronen, boven alles, ook terug te zien in de make-up."
De collectie is verkrijgbaar tussen januari en februari 2011.
Met deze make-up start je volgens Essence je jaar met een trendy start! Dus dat beloofd wat...
Laten we een kijkje nemen in de collectie

Black & white mono eyeshadow per stuk *1,59
Een vernieuwde verpakking met een cool design op de voorkant. De oogschaduw bevat een zachte shimmer parelmoerig effect waarmee je unieke accenten kan creeen op je ogen.
01 Black out
02 White hype






Black & white duo eye pencil per stuk *1,99
01 Dare 2




Black and White lashes per stuk *2, 49
Valse wimpers zijn altijd leuk, tenminste dat vind ik. Het vergt veel oefenen en nog meer oefenen.
Deze wimpers zijn in de stijl van 1960! Er zijn twee types, een paar hele wimpers, met witte bolletjes op de uiteinden. Als extra decoratie, voor een fantastische blik! En individuele wimpers, om je eigen wat meer volume te geven!!
01 Let the show begin
02 Black eyed piece





Essence Black and white nail polish per stuk *1, 79
De nagellakjes zijn niet matte noch glossy, maar geven je nagels een "soft touch" effect! Maakt niet uit of je outfit zwart of wit is, met deze nagellakjes, geef je het net dat beetje extra!!
01 Black out
02 White hype


Essence Black and White Nail file per stuk * 1, 29
Je nagels in een mooie vorm vijlen, altijd bij de hand en makkelijk mee te nemen in je tas!


Black and White Top coat per stuk *1,79
Deze topcoat heeft iets apart, een witte holografische verschijning, die je nagels een speciaal effect geven! 
01 White holo



Essence Black and white nail fashion stickers per stuk *1,99
Creëer in een mum van tijd een prachtig design op je nagels, geen wachttijd, geen deukjes en geen vegen in je nagellak! 
01 Envy my nails
02 Paralyzed

Essence Black and white Lip pencil per stuk * 1,49
Iets anders als een roze, rode of nude kleur op je lippen. Deze lippotloden geven je lippen een shimmering effect, die perfect passen bij je Black and white outfit!
01 Black out
02 White hype



Ik weet nog niet wat ik van deze collectie moet vinden. De valse wimpers vind ik wel leuk, dus die zou ik wel willen aanschaffen, en misschien de topcoat ook.
De rest zou ik laten staan, de duo pencil weet ik niet. Het idee van een echte khol potlood. Ik vraag me alleen af hoe je de punt scherp zou moeten houden, want in deze collectie is geen puntenslijper inbegrepen en mijn persoonlijke ervaring leert dat het best wel moeilijk is om met dit soort "oogpotlood" een dun lijntje te trekken. En al helemaal als de punt bol staat. Dus ik zou als ik deze gebruiken als base, net als de NYX milk of die zwarte daarvan.
En ik zie mezelf echt niet met witte of zwarte lippen rondlopen, wat voor mode dan ook.
En een vijl hoef ik niet perse van deze collectie, wel altijd handig om te hebben, je weet nooit of je een haakje aan je nagels hebt.
Maar de nagelstickers vind ik tien keer niets. Ze moeten de kwaliteit van de stickers echt gaan verbeteren want er zijn alleen maar klachten over de stickers.

Ik weet niet of deze collectie naar Nederland komt, sommige van de TE komen namelijk niet altijd ook naar Nederland.
En wat vinden jullie van deze TE? 

xoxo, V.

*adviesprijs

1 reacties:

Unknown zei

ik ben het helemaal met je eens! de nagelstickers heb ik niet gekocht, maar ik heb veel gelezen dat het crap is, dus dat geloof ik dan maar. het duo eye pencil zou ik mss ook kopen, maar niet om een lijntje te zetten maar idd als base :) en ook eens met je opmerking over de lippencils: wie gaat er nou met witte/zwarte lippen rondlopen ?!
x Roos

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino