Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

2 dec 2010

Catrice LE Urban Baroque

Hi ladies,
Het lijkt wel een wedstrijd om steeds weer een nieuwe LE uit te brengen. En ja het zijn wel de feestdagen en de consument wil maar steeds meer en meer, en daarom kan Catrice ook niet achterblijven en brengen ze na de LE Glamourama nu de LE Urban Baroque uit. Deze zal in Nederland bij de Kruitvat en Trekpleister liggen onmin januari en februari 2011.
Deze limited collectie bestaat uit nagellakjes, lipsticks, een illuminating powder, een blush brush, oogschaduwpalettjes en dit keer een velletje met tattoos.
Deze collectie word omschreven als "Romantische nostalgie, en zachte winterse poedertonen die samen komen." Een mooie lijn met zachter pastel kleuren, die bij een winter met veel sneeuw passen vind ik zelf. Deze LE heeft veel zachte roze tinten, en daar ben ik natuurlijk gek op!
Scroll naar beneden voor de foto's en prijzen!



De oogschaduw duo's  met sponsje van links naar rechts;
Candelabra, Feather fan en Fleur de lis
per stuk; 3,49
Ik vind de oogschaduw heel mooie zachte kleurtjes hebben, naar mijn idee heeft het iets weg van de Fairytale LE van Essence, die heeft ook zachte pasteltinten in hun collectie opgenomen. Maar die wordt in Nederland niet uitgebracht dus als je dat jammer vind wordt je door Catrice getrakteerd met hun Urban Baroque LE.
De doosjes hebben een mooie barok versiering erop, ik ben wel benieuwd naar de oogschaduws, vooral naar de consistentie en de pigmentatie. Het sponsje wat erbij wordt geleverd gebruik ik persoonlijk nooit, voelt net als schuurpapier over je zachte oogleden.


Illuminating Powder Masquerade Ball
per stuk: 4,49

De naam zegt het al, er zitten dus shimmerdeeltjes in de poeder, die zorgen voor glans, te gebruiken in het gezicht en lichaam. Deze poeder laat me denken aan een van Guerlian, de Météorites Voyage. Die kost rond de 150,- Geef mij dan maar die van Catrice voor nog geen 5,-!


Blush/Powder Brush
per stuk 4,59
Catrice heeft in hun normale collectie ook al een blush en powder kwast. Maar deze kwast zou ik al puur aanschaffen om de mooie decoratie erop. Can't help it, it's the pink! :) De kwast is mooi bol, dus is uiterst geschikt voor zowel poeder als blush.
En ik heb tot nu geen negatieve geluiden gehoord over de kwasten van Catrice.




de Smooth Lipstick van boven naar beneden: Marie Antoinette, Elisabeth, Victoria
per stuk; 3,99
De lipsticks van Catrice vind ik over het algemeen wel lekker, ze hebben een lekkere smaak en drogen me lippen niet uit. Ik vind alle drie nude kleuren prachtig en wil deze alle drie zeker hebben!



Van links naar rechts: Pearls & ChainsBarock & RockPrincess & BallerinaBiscuits & Cupcakes.per stuk: 2,49

Deze nagellakjes zijn echt mooi, ik zou ze alle 4 mocht ik geluk hebben, aanschaffen. De zachtheid die ze uitstralen, moet een vertroeteling zijn voor je nagels. Of je nou korte of lange nagels hebt!


Tattoo vel
per stuk: 2,99

De tattoo vel zegt mij niet zoveel. Ik heb er persoonlijk niets mee, maar er zullen vast wel meiden/dames zijn die dit wel leuk vinden. En dat is het mooie, je mag je eigen smaak hebben. Gelukkig vind niet iedereen hetzelfde altijd mooi, dat zo gek zijn, denk je niet?



Nou lijkt deze LE jou wat? Mij wel, Het maakt veel goed, omdat de Fairytale van Essence niet naar Nederland komt. En ik ben gek op roze en nude kleurtjes.
Wat zal er bij jou op het lijstje staan? En wat niet? Ik ben benieuwd!
xoxo, V.





0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino