Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

22 dec 2010

Komende week...

Hi ladies!
Komende week kom ik eindelijk met mijn review over mijn Sigma kwasten. Ik heb ze nu een aantal weken kunnen gebruiken, waardoor mijn oordeel naar mijn mening ook wat rechtvaardiger zal zijn. Dus als je interesse hebt, houd mijn blog in de gaten. Mijn werk als verpleegkundige vergt bijna 100% van mijn tijd, omdat ik zo onregelmatig en fulltime werk, maar ik doe echt mijn best om zo veel mogelijk tijd wat overblijft vrij te houden om mijn blog up to date te houden.
Dus bare with me.

Voor mijn trouwe bezoekers, jullie zijn het al gewend waarschijnlijk, en ik wil jullie toch echt bedanken daarvoor!

Nou ik ga snel slapen, want morgen trek ik weer mijn zusterpakje aan en ga ik weer aan de slag!

lekker slapen!
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino