Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

15 dec 2010

M.A.C a Tartan tale haul

Hi ladies,
eindelijk weer zover om een artikel te schrijven over een make-up haul van afgelopen weekend.
Ik ben zo onwijs druk geweest met mijn werk als verpleegkundige. Ik heb een tal van nachtdiensten achter de deur, en ik kan je echt vertellen, dat hakt er behoorlijk in.
En als je dan een dagje vrij bent, dan wacht het huishouden, de berg gewassen/nog te wassen berg kleding op je te wachten, je moet koken, je kindjes (in mijn  geval mijn hondjes en kater) en natuurlijk mijn liefje, ook die heeft heel veel aandacht en tijd en liefde nodig.



Het is nu precies 02:00 in de nacht en ik heb een avonddienst achter de rug en kon niet meteen in slaap vallen dus besloot mijn tijd nuttig te gebruiken door mijn aankoopjes van de M.A.C collectie; a Tartan tale op me blog te plaatsen. Zoals ik al op twitter heb gemeld, de lipgloss en pigment setjes zijn sinds afgelopen week zaterdag te koop bij de Douglass. En natuurlijk was ik er als de kippen bij om mijn aandeel te halen :)
De bedoeling was om alle drie de pigment en lipgloss setjes te halen, maar toen ik alles in het echt zag, bleek ik twee van de drie pigment setjes al te bezitten. Deze waren in een vorige collectie al uitgebracht en bij een van de setjes van een pigment een nieuwe kleur was. En alleen voor die ene kleur wilde ik het niet kopen. En dit geld ook voor de lipgloss setjes, ik vond dat een van de setjes heel licht was en dus heb ik die ook achter gelaten.

Nou ik zal jullie even foto's laten zien van mijn aankoopjes.
Ik kreeg een leuk opberg zakje bij mijn aankopen kado, een soort duffle bag.

Ik kreeg een leuk opberg zakje bij mijn aankopen kado, een soort duffle bag 



Van links naar rechts:
Hearts A-Beating,
Mimmy,
Pretty Quick!,
Jest for fun,
Tad Saucy

Van links naar rechts:
Girls at play,
Bright and Perky,
Stealing Kisses,
Scottish Lilt,
Spirits A'flying

Van links naar rechts:
Reflects Bronze,
Gilded Green,
Gold Mode,
Most Darling,
Gift O'Glamour

Ik heb geen foto's gemaakt van swatches, omdat ik die gewoon weg niet heb gemaakt. Swatches van de producten kun je vinden hier en hier.
De producten heb ikzelf allemaal gekocht, met mijn eigen hard gewerkte centjes. Dus aub geen commentaar daarover. Ik ben van mening dat als je hard werkt, je jezelf harder moet trakteren!

Pff het is nu 03:25 in de ochtend en ik ben eindelijk klaar. Het heeft zolang geduurt omdat mijn kater; MaXx steeds over mijn laptop loopt, of erger nog erop gaat liggen en dan allerlei knopjes intoets waardoor taloze keren de foto's verwijderd werden of hele rare zinnen geformuleerd werden, hahah. Wel lief van hem en ik vind het zo zielig om hem weg te sturen want hij kijkt me dan aan met van die Shrek kat ogen. Je weet wel die Puss in Boots oogjes. En daar kan je toch geen nee tegen zeggen?
Ik zal een blogje plaatsen over mijn babies, met foto's, tenminste als jullie dat ook leuk lijkt.

Nu ga ik wel slapen en morgen hoop ik wat andere artikels online te plaatsen, want ik heb hier zoveel wat nog gereviewed moet worder, wat nog uitgetest moet worden, wat al getest is en natuurlijk de winacties!!

Houd de blog in de gaten want in dit koude winterweer kan je hier een paar heerlijke en leuk uitziende warme pantoffels winnen!!

Lekker slapen!

xoxo, V.




0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino