Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

18 dec 2010

Urban Decay's "Naked Palette"

Yeay! Ik heb hem eindelijk!!!! De beroemde en het meest gewilde palette. Ik heb er zolang op gewacht en ik heb er bijna 60 euro voor betaald op marktplaats (die meid was gek!) En op Ebay bijna voor 80 dollar. Nou ik ben zo blij dat ik het beide keren niet gedaan heb, want ik kon mijn schat gister ophalen bij Sephora. Ik stond op de meterslange wachtlijst hahah! En ik werd gebeld dat de mijne was gearriveerd! De mensen die mij op twitter volgen hebben dit meteen door gekregen toen ik mijn palette had opgehaald.
Snel mogelijk wat foto's ervan schieten. Het is een beetje gek op swatches te gaan maken van alle kleurtjes want dit palette is helemaal uitgemeten op het net.

Maar als jullie het toch willen doe ik het natuurlijk graag!

Ik ga in ieder geval morgen lekker creatief bezig zijn met mijn palette. Ik heb alles lekker mooi uitgestald, want mijn vriend heeft mij ook nog eens verrast met een heel mooie vitrinekast waarin ik al mijn make-upjes in kan uitstallen. Ik heb alleen nog geen kaptafel en daar baal ik best van, maar hij doet echt zijn best om het voor mij werkbaar te maken door mij alle ruimte in onze ienieminie slaapkamer te gunnen. Hij heeft helemaal geen plekje voor zijn spulletjes. Lief he, dat hij mij alles gunt!

Afijn ik zal ook daarvan foto's maken en online plaatsen!

Ik ga nu rap naar bed, het was een zeer drukke dag op me werk en ik heb uuuuuuren in de file gestaan om naar Cirque Du Soleil te gaan, waar we uiteindelijk niet naar zijn geweest omdat we zeker vanaf 16:00 in de file hebben gestaan tot 19:20. Toen besloten we maar terug te keren want de file stond op een gegeven moment gewoon stil en we waren nog niet in Utrecht om naar Amsterdam te gaan.

En morgen moet ik weer werken en zondag ook, pff. Ik heb soms het idee dat ik niet van me werk weg ga. Ik ben er altijd, maaaar ik heb wel plezier in me werk. Dus ik moet niet zeuren.
Nou ik ga weer snel, want ik heb het allang niet meer over de Urban Decay Naked Palette.

xoxo, V.
PS: Vergeet de winactie niet!!!

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino