Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

17 jan 2011

Catrice LE Urban Baroque Illuminating Powder


Hi Ladies,
In de vorige blog konden jullie al lezen over de lipsticks die ik van deze collectie heb weten te bemachtigen.
Zo ook de Illuminating powder! Toen ik de preview foto hiervan zag was ik meteen enthousiast, ik moest hem hebben.
Ik liet al weten dat de poeder me meteen liet denken aan de Météorites Voyage Exeptional pressed powder.

Deze is vele malen duurder en is ook van een beter cosmetica merk. Maar ja, als een "goedkopere namaak" kan vinden is het ook mooi meegenomen, voorlopig.

De verpakking/doosje is mooi glimmend zwart, met net als bij de rest van de collectie het Urban Baroque design erop.

De poeder bestaat uit verschillende kleuren; groen, roze/paarse en een licht roze/beige kleur.
Wat echt apart is, is dat het doosje er toch wel anders uitziet in de preview foto's van Catrice, dan in het echt.
Hier zie je dat aan de binnenkant van de poeder een witte rand zit, terwijl in het echt de binnenkant gewoon zwart is als de rest van de verpakking. Dit heb ik wel vaker gemerkt, dat de producten er anders uitzien dan wat je in de previews te zien krijgt.

Zodra je het doosje openmaakt kan je de geur van de poeder ruiken. De geur laat me denken aan baby-producten, op zich vind ik het absoluut geen onaangename geur. Het is echt een zacht geurtje, maar is wel sterk aanwezig, dus als je hier niet tegen kan dan moet je hem laten liggen.
Je moet niet denken dat je allerlei groene/roze/paarse vlekken in je gezicht gaat krijgen als je deze poeder gebruikt, ze mengen zich met elkaar tot één geheel.
De kleurtjes zijn om "zogenaamde" vlekjes in het gezicht te verdoezelen, maar je moet er nie vanuit gaan dat je dit product als concealer kan gebruiken.

De poeder is te gebruiken op je wenkbrauwbot, (onder je wenkbrauw) jukbeenderen op je neusbrug en "cupits bow", als highlight. Ik heb de poeder zelf nog niet goed op de foto gekregen op mijn huid, omdat de zon net onderging en ik daarna geen kans meer heb gehad om een mooie en duidelijke foto te maken.
Maar die komt spoedig, binnenkort komt er een foto van een full-face ofzo.

Catrice gaat zeker de goede kant op, ze proberen met de huidige trends mee te gaan en dat lukt ze aardig zou ik zeggen!
De poeder is onderdeel van een LE van Catrice en dus tijdelijk verkrijgbaar bij de Kruitvat en Trekpleister.
xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino