Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

17 jan 2011

Catrice LE Urban Baroque lipstick "review"


Hi Ladies!
Eindelijk heb ik de producten van de Catrice LE Urban Baroque die ik zo graag wilde hebben sinds ik de foto's van de collectie zag.
Eerst dacht ik dat deze collectie niet in Nederland zou verschijnen, omdat het in BelgiĆ« al in de schappen lag en hier nog niet.
Ik ben meerdere Kruitvat filialen langs geweest en nog steeds hadden ze de oude collectie staan.
De swatches van de lipsticks zag ik als eerste op de blog van Beautyetc. Ik werd helemaal blij toen zij voor mij de lipsticks wilde halen en opsturen. Nogmaals hartstikke bedankt voor jou lieve hulp!
Afgelopen week heb ik de doos met spulletjes ontvangen. Het heeft iets langer geduurd, omdat de douane het pakketje had onderschept en helemaal open had gemaakt.
Gelukkig is alles aangekomen en kon ik eindelijk de lipsticks in real life zien, op de foto zetten en swatchen.
Ik weet dat deze collectie helemaal is uitgemeten op vele blogs, maar als je dit niet nog eens wilt lezen, sla dit artikel dan om.

Ik moet zeggen dat ik vind dat ze op de reclame foto's best anders eruit zien. Wat matter en gepigmenteerder.
In het echt vind ik ze sheer en de kleuren komen naar mijn mening ook niet helemaal overheen, maar dat neemt niet weg dat het mooie kleurtjes zijn.

De verpakking is mooi, de huls en dop zijn zwart glanzend en op de dop hebben ze het design van de collectie geplaatst. Ik ben zoals jullie weten gek op roze en roze-paars. En deze kleuren kwamen mooi naar voren in deze LE collectie.
Er zijn drie kleuren uitgebracht: Marie Antoinette, Victoria en Elisabeth. Het zijn drie nude tinten. Elk op hun eigen manier, en toch alle drie mooi.
Afhankelijk van de kleur van je lippen, zal de kleur van de lipstick uitkomen. Ze zijn vrij sheer zoals ik al zei, dus als je hier niet van bent zou ik ze laten liggen.

Ze zijn elk mooi op hun manier en ruiken ook nog es echt lekker. Ik krijg zin om mijn lippen eraf te bijten! Hebben jullie dat soms ook?

Nou genoeg chitchat, op naar de foto's.
De drie lipsticks.
van links naar rechts:
Marie Antoinette,
Elisabeth,
Victoria.
De kleuren in puur daglicht.

De kleuren met flits.
Met flits en zonlicht, dit is ook
de foto waarom de kleuren het meest
realistisch naar voren komen.
Zoals je ziet is Marie Antoinette een wat meer koraal nude kleurtje, Elisabeth een meer licht/oudroze nude kleurtje en Victoria een wat hoe zal ik deze kleur noemen, een nude kleur met rood/bruine tint?
Laat me het maar daarop houden.
Victoria is dezelfde kleur als mijn eigen lippen, dus accentueert het de kleur als ik die op heb. Hij staat echt mooi.
De twee andere kleuren zie je niet zo goed, maar geven de lippen wel een gezond tintje. Dit vind ik zelf wel prettig omdat ik niet zo vaak lipstick draag. Ik heb nog niet geprobeerd om de kleur op te bouwen, dus weet niet of dit mogelijk is. Ik weet ook niet of ik dat wel wil doen, omdat ik de ervaring heb, dat als ik teveel lipstick op me lippen heb dat het in de plooitjes gaat zitten en dat vind ik er niet uit zien. Je krijgt een soort oneven reliĆ«f, zoals wanneer het water in de woestijn is opgedroogd en er van die kraken tevoorschijn komen.
De lipstick voelt heerlijk zacht, glijd over je lippen heen als je hem opsmeert.

De collectie is LE zoals jullie weten, dus als je ineens denkt van wauw, wat een mooie lipsticks, ga dan snel kijken, misschien hebben ze nog liggen.
Het is een lipstick voor jou als je je niet stoort aan sheer lipsticks.
Zowel, laat deze dan zeker aan je voorbij gaan.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino