Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

15 jan 2011

Feedback van mijn bezoekers/lezers

Hi ladies,

Ik ben al een poos aan het bloggen, ik vraag me af wat jullie missen op Make-up and More.
Ik heb eens gehoord dat men meer reviews wil zien/lezen, en dat de kleuren niet klopten enz.

Hebben jullie nog tips of feedback voor me? Ik ben namelijk erg benieuwd. Er zijn er veel mensen die langs komen en artikelen lezen, maar vrij weinig reageren, de zogenaamde lurkers.
Laat je mening achter, I really appreciate it!

Laat weten wat je mist, wat meer moet, want minder moet, ook wat je leuk vind. Dat vind ik namelijk ook leuk :)

Ik kijk echt uit naar jullie inbreng!

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino