Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

24 jan 2011

Stilte op Make-up and More..

Hi ladies,
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor de stilte op de blog. Ik heb het onwijs druk gehad met me werk en was eindelijk een weekend vrij deze maand! Komend weeken zit ik alweer in de nachtdienst, dus wilde mijn vrije weekend ook es spenderen aan mijn sociale leven, vriendinnen weer opzoeken enz.
Ik zal deze week ondanks mijn vele late diensten ff heel hard werken aan de artikelen die ik voor jullie in spé heb.

Wat vinden jullie van de tips voor make-up en beauty? Zal ik daarmee doorgaan? Ik heb nog een tip artikel, maar moet alleen nog de foto's ervoor editen, als jullie nog meer interesse hebben voor mijn tips dan wil ik daar zeker mee verder gaan en haast maken met de foto's.

Ik heb iig een fantastisch weekend achter de rug, heb mijn vriendinnen (een paar dan) weer eens gesproken en gezien. En ik besef dat ik naast me werk ook echt moet werken aan mijn vrienden kring. Ik moet daar tijd voor maken ondanks dat ik een vaste baan heb. Ik moet alleen nog een goede balans vinden tussen het werken en tijd besteden aan mijn sociale leven.

Afijn dit gaat dus niet meer over make-up, beauty of fashion dus ik ga er meteen mee stoppen.

Tot heeeel snel weer,

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino