Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

14 nov 2010

Winactie

Hi peeps,


Ik ben deze maand begonnen aan mijn eerste officiĆ«le vaste baan. Hiervoor heb ik een hele poos "gesnuffeld" op alle plekken via een uitzendbureau. (ik ben verpleegkundige yeps!)


Ik werk dus sinds 1 november vast op de Kinderafdeling in een revalidatie centrum. Ik heb het erg naar mijn zin daar en ben erg blij dat ik de stap heb gemaakt naar wat meer vastigheid. Natuurlijk was ik in het begin bang om mijn vrijheid kwijt te raken, het feit dat je MOET werken, dat je een rooster hebt en dat je moet opdagen als je op het rooster ingepland staat, dat gaf aan het begin veel benauwdheid. Maar als ik naar de afgelopen weken kijk, kan ik zeggen dat ik erg blij ben met deze stap.


Dus in het kader van deze stap in mijn leven, wil ik als mijn proeftijd (van 1 maand) erop zit een winactie houden om dit te vieren.


Ik heb erg leuke make-up en beauty artikelen gehaald hiervoor dus houd mijn blog in de gaten  voor meer informatie over de winactie.


xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino