Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

15 mei 2011

Hoi!

Hi ladies,
Eindelijk laat ik weer eens wat van me horen, shame on me. Wel het gebeurt wel eens. Blogger lag er ook een poos uit en heeft stand-by posts doen verdwijnen. Het waren er maar twee, maar ja. Liever twee dan geen, ofniet?
Afijn, komende week komen er posts over de Lentemeet van afgelopen weekend, shopping hauls, persoonlijke stukjes en een nieuwe onderdeel: Vraag van de week. En binnenkort vernieuwingen aan Make-up and More!
Ik ben bezig met het omzetten van blogspot.com naar een echte website met een eigen domein en alles.
Nou dus een hoop waarmee ik bezig ben, en dat is allemaal in de weinig tijd dat ik naast me vaste, zeer onregelmatige baan heb.

En ik ben sinds begin mei ook weer begonnen met fitnessen (goed he?) en P90X! (ja hoe houd je het vol he?) In feite kom ik uren in de dag tekort, en dat is vervelend. Omdat ik af en toe het gevoel heb dat ik achter mezelf en de feiten ren. Dus ik moet me tijd denk ik toch wat anders gaan instellen, alleen het onregelmatige maakt het zo moeilijk. Dan zit ik een week in de nachtdienst en kom ik 's morgens thuis en ben ik net een zombie. En ik moet ook weekenden werken. Meestal schrijf ik mijn stukjes als ik het rustig heb in de nachtdienst of als ik vrij heb. En die zijn schaars haha. Maar hoe dan ook lukt het mij wel om iig wekelijks wat te laten horen en posts online te plaatsen. Make-up and More is een kleine blog tot heden, maar ik merk wel dat er steeds meer lezers zijn. En er zijn ertussen die echt dagelijks terugkeren en ook die op elke post reageren.  Dat vind ik erg fijn en geeft me telkens weer energie om, ook al ben ik doodop, toch even mijn beste beentje voor te zetten en weer iets moois te posten.
Binnenkort plaats ik ook een blogsale met van alles, niet alleen budget merken. Ik merk dat ik gewoon teveel heb en sommige artikelen nog dicht in de verpakking heb staan en dat is zonde. Want ik kom er gewoon niet aan toe om het allemaal te gebruiken of te testen. Dus dan doe ik het maar weg.

Wat kan ik jullie nog meer vertellen? Nou dat doe ik gewoon in de komende posts deze week.
Tot de volgende keer.
xoxo, V.


0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino