Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

26 jun 2011

Weetjes over mij 2

Hoogtijd dat ik mezelf is ga voorstellen. Zodat jullie mij ook een beetje leren kennen.

Wie is Lara?
Ik ben een jonge meid van bijna 19 jaar. Ik ben geboren in Alkmaar, maar woon nu in ‘een gat’ vlakbij dat Castricum heet. Ik heb nog een jongere broer, waar ik een haat-liefde verhouding mee heb. Sommige dagen is hij heel lief en zijn we best pittig samen en paar minuten later kan hij zo maar omslaan en het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Ik ben rond de 1.79 lang en heb een prima figuurtje. Ik heb lang blond haar en blauwe ogen.Verder ben ik ‘bijna altijd’ te herkennen aan mijn rode lippen. Ik ben dol op nagellak, make-up. Fashion, daar kan ik wel wat mee. Ik ben geen meisje meisje, althans zo beschouw ik mezelf niet.
Betekenis van mijn naam?
Waar mijn naam vandaan komt daar valt nog over te twisten. Het is een plaats in Turkije, maar mijn moeder heeft het van een Russische film dokter Zhivago.
Lara is niet mijn enige naam, want ik heb ook doopnamen nl: Laurenthia Hubertina Wilhelmina. Laurenthia, omdat Lara daarvan afgeleid is, Hubertina komt van de moeder van mijn moeder en Wilhelmina van de moeder van mijn vader en zo heb ik van alles wat.
Ik vind Lara een leuke naam, je hoort het niet vaak. Het past ook precies bij me, ik voel me ook een Lara. Anders had ik Roos of Marije gegeten, maar dat zijn helemaal geen namen voor mij.
Studeer je of werk je?
Ik studeer rechten in Leiden, momenteel ben ik mijn eerste jaar aan het afronden en hopelijk ga ik over.
Zoals het er nu naar uitziet gaat dat helemaal goed komen. Wat ik na mijn studie wil gaan doen weet ik nog niet. Rechten is een brede studie, dus ik kan er alle kanten nog mee op.
Verder werk ik al 3 jaar met veel plezier bij de Bakker Bart.
Waarom ben je begonnen met schrijven voor een blog?
Het is allemaal begonnen toen ik Marjolein leerde kennen via haar blog. Ze vertelde dat ik wel een keer een artikel mocht plaatsen. Ik kreeg de smaak te pakken en ben ik begonnen bij een andere site. Jammer genoeg liep dat stuk. Gelukkig kan ik hier aan de slag.
Het voordeel van Make- up and More is dat ik nu zelf kan bepalen wat en wanneer ik er iets op zet. Bij mijn vorige site moest ik een keer in de twee weken een stuk mailen en meer uitdaging was er niet.
Nu ben ik mede-eigenaar van Make-up and More, iets wat ik altijd al wilde. Voor mij zelf beginnen vond ik iets te riskant omdat ik van mezelf weet dat ik niet elke dag kan uploaden.
Beschrijf je karakter, noem 3 slechte eigenschappen en drie goede eigenschappen.
Een van mijn slechte eigenschappen vind ik dat ik erg in de stress kan raken. Als ik een trein moet halen of ik moet ergens heen en ik ben aan de late kant, dan raak ik enorm in de stress.
Dan gaat ook echt alles mis, objecten vallen uit mijn handen en ik raak spontaan alles kwijt.
Ook kan ik soms heel ongeduldig zijn, vooral met cadeaus of pakketjes. Ik wil ze meteen hebben en niet nog een dag of twee moeten wachten om het uit te pakken. Nee, ik wil het nu!
Ik ben ook perfectionistisch wat soms een beetje uit de hand loopt, ik wil dan alles echt perfect wil hebben. Foto’s, looks en vooral mijn nagels. Als ik al mijn nagels gelakt heb doe ik gerust er een paar overnieuw als ik het niet perfect vind.
Ik ben van naturen heel open over mezelf en mijn leven. Ik praat er makkelijk over en als je wat wilt weten ben ik meestal ook wel zo vrij om er over te vertellen. Maar ik kan ook gerust uren naar iemand anders luisteren. Vriendinnen komen rustig langs om even lekker te praten over hun school- en love life.
Ik heb een serieuze kant en mijn uitbundige kant. Vooral met een klein slokje op kan ik volledig in een scheur liggen om mezelf of een van mijn vrienden.
Mijn positiviteit is ook een van mijn goede eigenschappen. Ik probeer in alle negatieve dingen iets positiefs te zien. Ik wil het beste uit mijn leven halen en niet negatieve gebeurtenissen blijven hangen.
Favorieten op een rij
Favoriete filmgenre: dat is zeker de romantische comedy, lekker weg zwijmelen met vriendinnen, heerlijk!
Favoriete auteur: Heel cliché, maar ik ga toch zeggen mijn allerliefste moeder. Mijn moeder schrijft kinderboeken en als haar kinderen helpen we haar vaak. We hebben haar boeken zien ontstaan.
Favoriete tv serie: Vampire diaries, House, Bones en Charmed, ik ben iemand ie gek is op series. Zondags op de bank hangen met een goeie serie, helemaal mijn ding.
Favoriete muziekgenre: Er is niet 1 soort genre waar ik helemaal leip van ben. Dubstep, house, techno, pop en rock. Het past allemaal bij mij.
Favoriet eten: Ik hou van eten, maar ik heb zo mijn fases. Momenteel zit in in de ik-hou-van-Sushi-fase.
Als ik trek heb in iets dan blijft dat hangen tot dat ik het daadwerkelijk gegeten heb. Laatst had ik trek in een bami schijf, die obsessie ging zo ver door dat ik ook over ging dromen. Toen werd het toch maar is tijd om een bezoekje aan de snackbar te brengen.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino