Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

27 jun 2011

Color your world

Ik kan weken uitkijken naar een dagje shoppen met mijn vriendinnen en als het zover is dan kunnen er 2 situaties plaats vinden. Of ik vind zo veel leuke dingen en ik weet niet wat ik moet kopen.
Of ik zie totaal niets! Dat heeft ook te maken met de hoeveelheid geld dat ik uit kan geven. Als ik een klein budget heb, dan zie ik heel veel en als die groter is dan zie ik niets. Het lijkt wel of ik kieskeuriger ben als ik meer te besteden heb. Als een kledingstuk in meerdere kleuren is dan pak ik altijd zwart. Dat gaat zelfs zonder erbij na te denken. Als ik in mijn kast kijk is het overgrote deel aan tops is zwart. Daarom heb ik vanaf nu met mezelf afgesproken dat ik geen zwart meer koop. Misschien zwarte sokken maar dat is tot daar aan toe. Ik ben op het grote wereld wijde web gaan surfen naar kleur, veel kleur! Heb van alle leuke kledingstukken een collage gemaakt.

1. Topshop €52,- 
2. Johnny's €99,95 via Zalando3. Topshop €15,-
4. Margit Brandt €69,95 via Zalando
5. H&M €29.95
6. Topshop €7,-
7. Topshop oogschaduw €7,50
8. Topshop blush €7,-
9. H&M €4,95
10. H&M €29,95
Ik ben verliefd geworden op de wedges met peep toe. Ik moet toch maar is langs de H&M om te kijken of ze die nog hebben.

Zijn jullie ook vaak geneigd om een kleur te kopen?

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino