Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

14 jul 2011

Ooglook met Inglot Palet

Gisteren heb ik jullie mijn nieuwe aanwinst laten zien en vandaag heb ik er een look mee gemaakt. Kijk snel verder!Ik heb eerst een basis aangebracht met Etos oogschaduwbasis. Daarna heb ik AMC shine 08 in mijn binnenste ooghoek aangebracht, Matte 337 over mijn bewegend ooglid en pearl 421 in de crease en dit heb ik met elkaar geblend. Met Essence liquid Liner heb ik een dun lijntje aangebracht en om het af te maken Maxfactor Masterpiece Mascara gebruikt. Om het af te maken heb ik mijn wenkbrauwen bijgetekend met Catrice wenkbrauw potlood.
Dit is de eerste look die ik ooit gemaakt heb. Ik had altijd meer met nagellak dan met oogschaduw, maar ik merk dat ik steeds meer interesse krijg voor oogschaduw. Jullie kunnen dan ook meer looks verwachten komende tijd. 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

xoxo, LaraLaurentia.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino