Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

12 jul 2011

Inglot Freedom System Palet

Voor mijn verjaardag heb ik een Inglot Palet gekregen. Ik had al veel gelezen over Inglot en had daarom wat nummers doorgegeven aan mijn vriendinnen van oogschaduwkleuren die ik graag wilde. Uiteindelijk is het dit pallet geworden!
Het pallet bestaat uit 3 kleuren namelijk AMC Shine 08 (3,5 g), Matte 337 (2,3 g) en Pearl 421 (2,7 g). Twee bruintinten ,een shimmer en een matte, en een prachtige highlighter. Ik hou van de combinatie van shimmer en matte kleuren in een ooglook. Perfecte kleuren om een ooglook mee te maken. Deze komt van de week online. Nu naar de swatches.
Wat een pigmentatie, ik stond er even van te kijken toen ik ze swatchte. Vooral de highligter is in het zonlicht echt prachtig. De swatches zijn gemaakt zonder oogschaduwbasis.
Deze prachige oogschaduws zijn te koop bij Inglot in Amsterdam. Inglot zit op de van Bearlestraat 8 en is prima te bereiken met tram 2 en 5. Voor een pallet van 3 oogschaduws betaal je €20,00, maar je kan natuurlijk ook een pallet van meer oogschaduws nemen. Ik raad zeker aan om er een keer een kijkje te nemen als je in Amsterdam bent.
Ik ga zondag 17 juli heen met Nina van www.eenmeninghebbenisgezond.nl. Ik ga zeker nog een pallet aanschaffen!

xoxo, LaraLaurentia.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino