Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

9 jul 2011

Shoplog Amsterdam

Woensdag 6 juli ben naar Amsterdam geweest om te shoppen voor een verjaardags-outfit. Ik ben officieel 11 juli jarig, maar vier het de 9e. Uiteindelijk ben ik met meer thuis gekomen dan de bedoeling was, maar daar zijn we vrouwen voor! Om te beginnen ben ik de Rituals binnen gelopen, want ik zag dat ze flinke korting hadden op een aantal producten. De aangewezen kans om eens wat uit te proberen van dit merk.

Dead sea scrub, Cool down body lotion en een Ice Shower. De Scrub was afgeprijsd van €9,50 naar €4,75, de Cool Down Body Lotion van €11,90 naar €7,15 en de ice shower van €7,50 naar €3,75. Hier kunnen jullie nog een review van verwachten op de site.

Bij de H&M heb ik vooral sieraden gekocht. Ik was opzoek naar wat vrolijke en vernieuwde sieraden. De twee armbanden waren 2,95, de ketting 4,95 en de oorbellen 6,95. Had de oorbellen al een keer zien hangen, maar toch niet gekocht. Zag ze nu weer hangen en nu toch maar wel meegenomen.

Links ligt een strapless shirtje met gekleurde bloemetjes, het is de bedoeling dat ik deze ga dragen op mijn verjaardag. Beide shirtjes heb ik gekocht bij de Villa, het jurkje was €34,95 en het shirtje €14,95. Daarnaast ligt een maxidress in een coraal kleur, heerlijk vrolijk en helemaal hip. Ik was nog opzoek naar een tasje voor tijdens het uitgaan,deze was €14,95 bij de H&M

Dan last but zeker niet least! Mijn nieuwe geliefde genaamd twee paar zwarte hoge hakken met plateau zool. Zijn ze mooi of zijn ze mooi!

Ik vond deze beauties bij de Sale afdeling van de Invito. Er stond op de doos dat ze €69,95 waren, maar op de schoenen stond 59,95. In de kassa stond 49,95 en uiteindelijk kreeg ik ze mee voor 44,95, lucky me!

Al met al een geslaagde dag en weer genoeg leuks om mijn kledingkast mee aan te vullen.

Jullie nog plannen om te gaan shoppen voor de ene leuke bikini of dat ene leuke jurk? of zijn jullie al thuis gekomen met al dat leuks?

xoxo L

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino