Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

11 jul 2011

Jarig

Eindelijk 19! Niet dat deze leeftijd dan ook maar iets toevoegt, maar het klinkt wel ouder dan 18. Bij 18 heb ik altijd het gevoel van je bent net volwassen, bij 19 ben je al aan al die volwassenheid gewend. 19 klinkt ook als bijna 20, bijna geen tiener meer. Ik ben benieuwd wat dit jaar mij allemaal gaat brengen.
Er is veel gebeurt in mijn 18e levensjaar. Ik ben begonnen aan een nieuwe opleiding, in een nieuwe stad en met allemaal nieuwe mensen. Ik heb veel bereikt, want ik heb mijn jaar gehaald en heb daarnaast veel nieuwe vrienden gemaakt. Ten eerste op mijn opleiding, mensen die veel voor mij zijn gaan betekenen en ten tweede leuke meiden via het internet, denk aan twitter. Zo heb ik Desiree van Curvacious leren kennen. Ik twijfelde of ik naar de Lente Meet zou gaan en Desiree zei dat ik het gewoon moest doen.
Tijdens de lente meet heb ik onwijs leuke mensen ontmoet. Zoals Nina, Vanya, Arantxa, Elly, AgnethaKelly, Jennifer, Michelle en natuurlijk Desiree. Stuk voor stuk allemaal leuke en vooral gezellig mensen. 
Daarnaast ben ik gaan schrijven voor stralendmooi.com, jammer genoeg is dit stuk gelopen. Er waren opeens geen posts meer en kreeg geen reacties op mijn mail. Erg jammer.

Het schrijven ging weer kriebelen en daar was het aanbod van Vanya. Op de Lente Meet kwam Vanya over als een gezellige en vrolijke meid.
Mijn 18e levensjaar was een goed jaar, maar nu is het tijd voor het 19e jaar.

xoxo, L.

PS: Vergeten jullie de posts van onze Anonymous Guestblogger Morena niet te lezen! Deel 1, deel 2 en de nieuwste: deel 3. Jullie reacties zou zij erg leuk vinden! En wij vinden dat ze heerlijk schrijft en ze is erg benieuwd naar wat de lezers van haar posts vinden!! 

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino