Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

8 jul 2011

Color your world #3

Mijn zoektocht naar kleur krijgt vandaag een vervolg. Ik ben opzoek gegaan naar printjes en bloemetjes patronen. Ik kon vooral jurkjes vinden, maar gelukkig zijn die helemaal hot dit jaar. Vooral de maxidress is weer terug van weg geweest.

  1. H&M €19,95
  2. Friis & compagny €39,95
  3. Seven seconds €34,95
  4. Topshop €44,50
  5. Topshop €64,50
  6. H&M €39,95
  7. H&M €39,95
  8. Topshop €28
  9. H&M €9,95
  10. Topshop €7,25
Als ik moet kiezen welk stuk ik het leukste vind dat ga ik vol overtuiging voor nummer 6. De fleurige lange jurk van de H&M. Ik ben gek op lange jurken en zou deze met alle plezier willen toevoegen aan mijn collectie.

Welk kledingstuk of accessoire zou jij kopen?

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino