Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

31 jul 2011

M.A.C LE Fashion Flower post uit de "oude doos"

Hi ladies,
Ik zie nu dat er op verschillende blogs wordt geschreven over de komende LE collectie van MAC genaamd Fashion Flower.
Deze collectie is denk ik nu al een maand of langer geleden uitgebracht in Amerika en wij kregen hier de Surf Baby! eerder. De Fashion Flower collectie ziet erg vrolijk uit. De kleurtjes zijn zacht en naar mijn mening een collectie die echt in de lente had moeten uitkomen. Desalniettemin een frisse mooie collectie. In deze post heb ik al wat beschreven van de Fashion Flower collectie en ook foto's van de twee oogschaduws die ik uit deze collectie heb.
Bij het zien van de previews van de producten, was ik meteen weg van een aantal van de oogschaduws, de lipsticks. Lipgloss vind ik niet altijd prettig, en dit zijn lipgelees dus veel dikker van structuur. Mijn haar draag ik heel vaak los en komt dan over me lippen heen en dan heb ik over heel me gezicht lipgelee. Nee dat zie ik niet zitten, dus vandaar dat ik er geen fan van ben. Maar dat zegt niets over het product. Want de swatches die ik van de glosses maakte waren alle drie erg mooi.
Toen ik deze post aan het typen was, kwam ik aan het einde tot de conclusie dat het een erg lange post werd. En uit eigen ervaring weet ik dat lange artikelen niet erg fijn zijn om te lezen. Daarom heb ik besloten om deze haul in drie delen online te plaatsen:
Ik hoop dat deze manier prettig leest, laat het me anders even weten of je het wat vind.

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino