Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

31 jul 2011

MAC Fashion Flower haul Deel 2 Lipsticks

Hi ladies,
hier presenteer ik jullie deel 2 van mijn Fashion Flower haul; de Lipsticks. Alweer een flink aantal foto's, met hier en daar wat bewerkingen.
Er zijn vier kleuren lipsticks uitgebracht in deze collectie. Eerst wilde ik alleen maar één kleur, de rest trok mij niet zo. En ik vond het feit dat er een blauwe lipstick bij zat wel heel vreemd. Maar ik kan je een ding vertellen, met blauwe lippen rondlopen zal je zeker niet!!!
Ik ging voor Ever Hip en Summer Shower. Toen ik Summer Shower op me lippen swatchte was ik meteen verkocht.
De foto's hierboven zijn een beetje artsy gemaakt. Ik bevond me ook in zo'n bui op dat moment.
Ever Hip wilde ik meteen al. Het is een apart kleurtje, en ik was al een poos opzoek naar een mooie koraal kleurige lipstick die goed past bij mijn huidskleur en door de pigmentatie van mijn lippen heen komt zonder eruit te zien als plamuur.
Ever Hip wordt door MAC omschreven als: "Pink-based coral with a creamy, slightly glossy finish". Een mooie koraal-kleurige lipstick dus, die geen barbie noch lijk effect geeft bij mij. De lipstick voelt fijn aan op me lippen, en heeft een redelijk dekkende pigmentatie.
Ever Hip is helaas een limited edition lipstick en is gerepromoot in deze collectie. Misschien dat ze bij MAC toch eens erover uit zullen komen om deze in de permanente collectie op te nemen, want Ever Hip blijkt toch steeds favoriet te zijn. Ik ben blij dat ik hem heb!

En wat zit er een lekkere geur aan!!! Totaal niet vervelend of vies, maar ik krijg echt zin om een op uit de lipstick te nemen! Waarom doen ze dat toch om de lipsticks altijd een lekker geurtje te geven??
En nu verder naar de aparte blauw-ogende lipstick. Ja ik ben er wel voor gevallen.
Summer Sunshine is de naam van de gevreesde blauwe lipstick. De comments die ik op verschillende blogs las over deze lipstick waren toch in meeste gevallen negatief. Volgens mij zal het ze wel spijten als ze de echte kleur van Summer Sunshine ontdekken...
Summer Sunshine wordt door MAC omschreven als: "Light aqua, with teal, fuchsia-purple, and white shimmers and sparkles". 
Op je lippen zelf zie je niets van een blauwe kleur, ik kan het, het beste omschrijven als een doorzichtige lipstick die de lippen een parelmoer glans geeft, met hier en daar glinsters en shimmers. Op de foto hierboven zie je de shimmers goed in de lipstick. Summer Sunshine wordt ook aangeraden over een andere kleur lipstick te dragen. Ik heb de lipstick nog niet op gehad sinds ik hem gekocht heb, maar ik denk dat ik het niet perse over een andere kleur zal dragen.
Summer Sunshine heeft ook dezelfde heerlijke geur als Ever Hip. Ik begreep dat mannen het ook wel lekker vinden ruiken.
Helaas is ook Summer Sunshine een limited edition lipstick en zal dus niet meer bij de MAC counters te krijgen zijn. Ik zeg niet dat het een must-have is, maar wel een aparte lipstick die mij uiteindelijk toch zeer positief heeft verbaasd.
Nog een laatste paar foto's van Ever Hip en de lip gellees (die ik niet heb gehaald):
Ever Hip Lipstick
De Lipgellees met flits
De Lipgellees zonder flits

xoxo, V.

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino