Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

31 jul 2011

MAC Fashion Flower haul Deel 3 Beautypowders

Hi ladies,
Het laatste deel van de Fashion Flower haul, de Beautypowders. Ook deze post zit vol foto's.
Ik ben sceptisch geweest over de beauty powders, maar ik heb ze toch aangeschaft omdat de M-UA ze zo mooi aanbracht. En misschien omdat het mijn verjaardag was dat me huid van zichzelf zo straalde dat het extra mooi eruit zag (I don't know) maar ik was alweer verkocht. Ook hier zit het mooie motiefje weer in. Ik krijg bijna zin om ze niet te gebruiken omdat er dan niets meer overblijft van de bloemetjes. Ben ik de enigste die hier aan lijdt, of heb jij er soms ook last van om je nieuwe beauties te moeten gebruiken?
Alpha Girl is de meest gekleurde van de twee. Alpha Girl wordt door MAC omschreven als: "Pale pinky coral with a very subtle satin sheen". 
Het ziet er in het doosje vrij gepigmenteerd uit, maar vergis je niet. Beautypowders zijn vrij licht van kleur. Als ik het goed heb kan je de kleur wel iets opbouwen, maar echt intens zal die niet worden. Wat ikzelf fijn vind aan Alpha Girl is dat het geen shimmers bevat, op het eerste gezicht ziet de beautpowder er matte uit.
Dit is ook zo, het geeft een fijn glansje op de wangen.
Helaas dames, ook Alpha Girl is een limited edition en was met deze collectie een repromoot.

Light Sunshine wordt door MAC omschreven als: "Pastel neutral pink with soft gold and pink sparkles". Op het eerste gezicht lijkt Light Sunshine bijna geen kleur te hebben, het was ook echt een klus om deze mooie op de foto te krijgen.
Light Sunshine heeft zichtbaar shimmers erin, deze zijn duidelijker op de close-up foto's, iets verder op.
De shimmers zijn aan de gouden kant wat een erg mooie gloed geeft op je jukbeenderen als je deze als highlight gebruikt daar.
Als "blush" zal je hem bij mij niet zien, en ik denk bij iemand met een blanke huidskleur ook niet echt. Maar als highlight of als all over powder zal die het gelaat een mooie glans geven. De M-UA bracht Light Sunshine op mijn jukbeenderen en neusbrug. Het was echt amazing! Die goud/roze shimmers erin maken deze beautypowder voor mij dat ik besloot het ook te nemen.
Ik ben zeer blij met de aangeschafte producten. Ze zitten allemaal nog keurig in hun verpakkingen, omdat ik steeds geen post had geplaatst. Maar ik heb natuurlijk wel wat swatches gemaakt, sommigen van jullie zullen ze misschien wel gezien hebben op twitter. Alleen van de Beautypowders heb ik helaas geen swatches van mezelf.
Voor swatches van Alpha Girl 
Voor swatches van Light Sunshine

xoxo, V.

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino