Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

20 jun 2010

Let's start this show!

Eindelijk! Mijn studie mappen zijn binnen! Ik kan weer es gaan studeren. Ik wist nooit dat ik van studeren zo een vrolijk gevoel kon krijgen. Misschien komt het omdat ik iets ga doen waar ik echt zin in heb, omdat ik zin heb om mijn einddoel te behalen, of tenminste een van de einddoelen. Ik heb besloten om niet vandaag als een wilde te beginnen, maar maandag in de nieuwe week de start te maken. Omdat dit weekend hectisch word. We gaan het een en ander "verbouwen" in huis en een soort grote schoonmaak houden. Dus dan zit ik er net in en moet ik het aan een kant leggen.
En zondag ga ik samen met mijn zusje en lieve nicht naar Latin Village! Ik heb er enigzins zin in en aan de andere kant ook niet. Het zit namelijk zo, ik heb erge last van me keel. 


Mijn kat was blijkbaar opgesloten op de slaapkamer en heeft uit pure nood zal ik maar zeggen, in de kamer geplast. Ik heb daar een hele nacht in geslapen, in die geur wel te verstaan. Want ik heb lopen zoeken naar de plek en kon het nergens vinden. Ik moest wachten tot de volgende ochtend om mijn zoektoch door te zetten want anders zou mijn vriend voor de zoveelste keer wakker worden door mij. 
En ja die amoniak lucht is op mijn ademhalingswegen gaan zitten en de boel is erg aardig van in de war geraakt, je kan het vergelijken met een badkamer vol chloor voor een grote schoonmaakt en dat je daar een hele nacht in bent opgesloten. Daar wordt je goed ziek van! Nou dus ik hoop echt dat ik voor zondag beter ben anders kan ik niet gaan! Het is verder een prachtige dag en ik ga maar even genieten van het mooie weer op ons bankje voor huis.


xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino