Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

24 jun 2010

Shopping night at The Hague, with my sis.

Vandaag precies een week geleden was het grote shopping evenement in Den Haag. Al tijden van tevoren hadden mijn zusje en ik het erover, We hebben allebei extra ervoor gespaard om er een zo leuk mogelijke dag van te maken!

Maar het noodlot sloeg al spoedig toe. Nog voor dat ik kon vetrekken deed me fiets gek. Nou, als een gek naar station Blaak gefietst, kom daar, zet mijn fiets op slot en ga naar beneden, nog 5 minuten tijd, dus kan rustig doen.
Blijkt dat die trein niet rijd, dus kon mooi gaan wachten op de volgende, en ja hoor het is een stoptrein.
Daantje (das mijn kleine zusje!) pingen dat ik later ben en dat het niet aan mij ligt.
Eindelijk aangekomen op Den Haag centraal, okay nu kan ons plezier niet meer stuk.
Ze heeft een lekkere koude Coca cola voor me en nog mooier een stukje Starbucks blueberry cheese cake. Voor degene die mij goed kennen; it's one of my favorite cakes. 
I'm all about the American sweetness!


De eerste winkel die we betreden is Lush. Er is een zeer overdreven irritante klant (een jongen die wel erg in touch is met z'n vrouwelijke side. Ik heb  daar geen problemen mee nee!)
We besluiten die zeepjes en cremepjes te laten voor wat ze zijn en verder te gaan.
We gaan de kledingzaken in, kopen wat nieuwe broeken en een leuk zwart jurkje. Ja een vrouw moet toch elke keer weer wat nieuws. En zeker als het voor zo een mooi prijsje kan!
We komen langs de Grazia tent en krijgen de gratis Grazia mee, van vorige maand wel te verstaan, maar zal het maar zo zijn dat ik net die gemist had hehhehe!
Even kijken waar gaan we nu heen! We worden aangesproken door twee prachtige dames met heel mooie roodroze lippenstift (laat me meteen denken aan die mooie lippenstift van me moeder!) We krijgen een fortune cookie en of we gratis gemasseerd willen worden met een manicure of pedicure. Mag het ook allebei?
Prima, we doen het wel op onze terug weg!
Natuurlijk gaan we de H&M in, even wat bikinies inslaan! owww wat een mooie nagellakjes hebben ze; grijs, blauw, geel, bruin, alle soorten roze, rood, paars.
Ik kan niet kiezen! Nee ik neem alleen die blauw en grijze!
In de rij staan, oef wat duurt het lang, we krijgen een sms dat de goodiebags nu te halen zijn, ach dat redden we nooit. Maar die mogen ons gestolen worden. Wij hebben honger, we moeten iets eten! oww Daan wacht, Bershka, even binnen kijken please? Slaag daar met een mooi corset achtig topje met spijkerstofmotief. erg leuk.
Overal lange rijen, niet alle meiden zijn allen even vriendelijk, maar sommigen willen wel voor je opschuiven als je even langs moet. Dus aan hun bedankt!
We kijken naar de modeshow, ik haal nog wat make-up bij de M.A.C store in de Bijenkorf.
We worden ondertussen even gestopt en gevraagd of we mee willen doen aan een interview. Nou prima doen  we dan. (hier de link: http://www.westonline.nl/video/nieuws/5372  )


Als we terug lopen om de trein te halen praten we nog even na. Wat hebben we een gezellige avond gehad met zn tweeën.
Echte meiden avond en wat fijn om tegen 22:00 nog steeds in de winkels te lopen om kleren te kopen!
Shopping night in Den Haag bedankt voor het geweldige dagje uit!

xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino