Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

29 okt 2010

Weekend!

Hi peeps,
Hoe gaat het met jullie? Het weekend is aangebroken! En dat is altijd heerlijk! Ik ga vandaag helaas geen make-up blog schrijven. Heb het een en ander te doen. Trouwens ik heb heb me goed vergist in wanneer ik nou zou beginnen met mijn vaste baan. Dat is dus komende maandag i.p.v over een week :(
Maar ik ben wel super enthousiast over dit nieuwe hoofdstuk waarmee ik nu ga beginnen. Een stapje hogerop in het volwassen worden zal ik maar zeggen. En ik heb best een luxe positie, want ik werk 4 dagen in de week, wel ook weekenden, avond en nachtdiensten. En natuurlijk ook tijdens de feestdagen! Ja ook op feestdagen zijn mensen ziek.



Ik ga werken op de kinderafdeling in een revalidatiecentrum. En dan moet ik mijn blog combineren met mijn werktijden, maar dat gaat lukken! 
Komende week en al misschien dit weekend wil ik een blog online zetten over allerlei soorten en vormen eyeliners, foundation, welke past er nou bij mijn huidtype?, drogisterij huismerk gezichtsmaskers. En zo veel meer.


Nou ga ik afscheid nemen, want ik moet wat anders doen.


xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino