Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

4 jul 2010

Sorry

Wat een gekkenhuis is het afgelopen week geweest. Ik ben druk bezig geweest met van alles hier in huis, mijn hondjes, en natuurlijk moest ik tussendoor ook gewoon werken.
En dan viel aan het begin van de week de internetaansluiting uit. 


Er was een probleem bij de UPC en dat was alleen maar met een monteur te repareren.
Ik had zelf alles al uitgeprobeerd (ik heb een heel klein beetje verstand van computers en internet) maar kwam er niet uit en besloot toen met de klantenservice te bellen. Nou dat is een hoofdpijn op zich. Probeer die maar eens aan de lijn te krijgen. En dan betaal je naast je gewone telefoonkosten nog eens 10 cent per minuut. Maar je bent nooit meteen aan de beurt. Ik werd er helemaal gek van. Toen ik bijna aan de beurt was; de wachttijd is nog 1 minuut, werd de verbinding afgebroken! Ik dacht dat ik gek werd.
Afijn de tweede keer dat ik belde duurde het ongeveer 10 minuten voordat ik geholpen werd. De dame van de klantenservice was volgens mij ongesteld ofzo, want ze was niet erg aardig. Om het lange verhaal kort te maken twee dagen erna kwam er een jonge vent langs die het internet weer "repareerde" en binnen een half uur kon ik weer op het internet. Dus bij deze ben ik er weer.

Dit weekend had ik nachtdienst en toen ik zaterdag uit de nacht kwam zijn mijn vriend de hondjes en ik met onze zeilboot (bootje) het water opgegaan. Heerlijk weer, op een plensbui zaterdagmiddag. Maar verder helemaal heerlijk! Lekkere hapjes hadden we meegenomen met een lekker drankje. Mmm.
Komende week ga ik echt meer tijd in mijn studie stoppen. Ik heb er weinig aangedaan afgelopen week omdat het internet eruit lag en die had ik wel nodig.

En ik zal wat beter bloggen. Ik ga zo naar bed, want ik moet manlief over een paar uurtjes naar het station brengen.
xoxo, Vanya

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino