Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

17 mei 2011

MAC Surf Baby! LE haul met foto's

Hi ladies,
Jullie zullen vast wel het een en ander gehoord hebben van de nieuwe zomer collectie van MAC genaamd Surf Baby! Afgelopen weekend was het dan zover in Nederland, de collectie werd gelanceerd en de artikelen gingen als warme broodjes over de toonbank.
Er was bijna niets meer over van de collectie, als je er nog wat van wilt dan moet je toch maar even een kijkje gaan nemen. Ik wil jullie mee laten kijken naar wat ik van deze collectie heb gehaald.
Toen ik de eerste foto's zag van deze collectie dacht ik wauw i like! Ik vond alle oogschaduws wel mooi, maar wat er echt uit sprong was de beauty powder genaamd "My Paradise". De doosjes waarin de beauty powder en oogschaduws in zitten vind ik ook leuk.

De verpakking heeft een hoog "Kawabanga dude" gehalte De bloem, een hibiscus, die op de verpakking is gedrukt, zie je ook terug komen in de surfer kleding zoals het merk O'neil. Aan één kant vind ik het wel jammer dat ze de pigment stacks zo simpel hebben gelaten. Maar aan de andere kant is het ook maar gewoon verpakking.
Hier zie je de artikelen allemaal open. Klik op de foto voor beter resultaat.
Dit is Sun Blonde, een heel aparte gele kleur. Ik kan de kleur het beste beschrijven als mosterd geel. De oogschaduw is shimmery. Er zitten minuscule glinsters in de oogschaduw, met een frost finish. Sun Blonde liet me  vanaf het eerste moment denken aan een kleur die in het vaste assortiment zit; Goldmine. Deze zal wel bekend zijn voor de echte MAC-lovers onder ons. Voor een expressie van die kleur, klik hier.
De tweede oogschaduw die ik meenam heet Surf USA. Een prachtige blauwe oogschaduw, die naar mijn mening echt een nieuwe kleur is voor MAC. Ik kan niet echt een kleur bedenken die op Surf USA lijkt. Als je  graag een oogschaduw wilt uit deze collectie dan moet je zeker voor deze gaan! Als ik naar de kleur kijk, krijg ik echt een zee gevoel erbij, Op de foto kan ik de echte kleur niet geheel goed erop krijgen. De oogschaduw bevat minuscule blauwe glinsters en heeft ook een frost finish. Deze oogschaduw kan denk ik wel bij alle huidtinten passen. Ik heb een heel donkere vriendin, die wel een blauwe oogschaduw gebruikt. En het staat haar zo mooi, omdat de kleur zo intens naar voren komt. Dus wil je een "pop" op je ogen en ben je donker gekleurd, dan is dit zeker een om uit te proberen, lijkt mij.
En dan de beauty. Ja dit is de beauty powder genaamd My Paradise. Een mooie oranje kleur, eigenlijk meer coral. En de fantastische mooie hibiscus print van goud erin. Zoals bij de collectie van vorig jaar, hebben ze ook dit keer gebruik gemaakt van een overspray. Dus vergis je niet, als je de powder lang genoeg gebruikt is er niets meer over van de mooie gouden hibiscus. Een ding wat zeker aan te raden is, dat als je de powder voor het eerst gaat gebruiken je uitkijkt met hoe je de kwast over of in de powder dept. Want omdat je te maken hebt met de overspray bestaat de kans dat een wang oranje eruit ziet en de andere meer goud.
Draai je kwast er goed in, dus over de powder en tik hem daarna goed af en breng de powder daarna aan.
De powder zal denk ik extra mooi staan bij een zongebruinde huid, maar past denk ik wel bij alle huidtinten, van licht naar getint tot donker. Natuurlijk zal het resultaat afhankelijk zijn van je huidtint.
Dit zijn de mooie pigmenten, deze hebben stack heet Surf the Ocean. Ik ben echt gek van pigmenten, vind ze mooi en multi usable. Als je maar net met make-up begint raad ik je aan om even na te gaan hoe met pigmenten te werk te gaan. Beetje Fix+ op je kwast en breng de pigment deppend aan op het ooglid. En vergeet niet om een primer en/of een wat "vettige basis" te gebruiken. Deze kleuren zijn wat meer gebaseerd op het strand en het zeewater.
Hier heb je Summer Stash pigment stack. Mooie zoetere kleuren. I just love these colors! Ik ben zo blij dat ik beide stacks hebben weten te bemachtigen! Get yours while they last!
De volgende foto's laat ik alle pigmenten van dichtbij zien. De pigmenten hebben geen namen, voor zover ik weet. Dus correct me if I'm wrong! De consistentie van de pigmenten wil wel eens verschillen. Sommigen zijn wat korreliger en andere zijn meer poederig.
Dit is de gouden kleur. De kleur kan ik het best beschrijven met de schittering van de zonnestralen op het water, als de zon ondergaat. Die mooie gouden gloed die dan op de golven danst. Ik krijg spontaan een vakantie gevoel.
Dit is de zilveren kleur. Deze kleur kan ik het best beschrijven als de schittering van het zonlicht op het oppervlak van het water terwijl de golven op en neer dansen.
Dit is de lichtblauwe kleur. Deze kleur kan ik het best beschrijven als het lichtblauwe gedeelte van het zeewater. Het stuk waar je nog kan staan en geen water binnen hapt. En nee ik heb het niet over de stranden in Nederland, maar de stranden van de eilanden Zoals de mooie stranden die ze hebben op Curaçao, waar je de bodem onder je kan zien en het zand wit is.
Dit is de donker blauwe kleur, ziet er bijna zwart uit, zo donker blauw.
Dit is de kleur in het water, wat mij angst aanjaagt. De donkere plekken in het water, daar zie je mij nooit zwemmen. In donker schuilt gevaar. Wat voor gevaar weet ik niet omdat ik me nog nooit toen ik op Curaçao woonde heb begeven boven of in de buurt van het donkere gedeelte/plekken in het water! Gelukkig is deze kleur niet gevaarlijk en kan je het gewoon op je ooglid aanbrengen zonder problemen.
Als ik de donkerblauwe kleur moet gebruiken, denk ik dat ik het plaats in/op de "outer V" oftewel buitense ooghoek. Kijk wel uit met hoe je de kleur aanbrengt en hoeveel je gebruikt. Je kan er snel gaan uitzien alsof iemand je een blauw oog heeft geslagen.
Dit is de nude/rozige kleur. En laat me denken aan het strandzand. Wat warm onder je voeten voelt, terwijl je snelt naar de verkoelende zee. Een mooie kleur om te gebruiken als highlight of gewoon over je gehele ooglid als je voor een natural look gaat.
Dit is een lichtere nude kleur. En zoals de kleur hierboven, laat ook deze mij denken aan het zand, maar dan het zand in de zee. Dat ziet er wat lichter uit. Ook deze kleur zal mooi staan als highlight. Deze kleur heeft iets weg van Vanilla, een pigment wat in het vaste assortiment zit.
Dit is een bruine kleur, een diep bruine kleur, wat neigt naar een beetje brons met een paarse tint. Waarmee kan ik deze kleur linken naar het strand en de zee? Ik weet het niet zo goed. De kleur die surfers krijgen als ze zon gebrand zijn misschien? Ik vind het echt een prachtige kleur.
En als laatste heb ik de diep paarse kleur voor jullie. Heel veel glimmer en glans. Ja, waarmee vergelijk ik deze kleur nu? Een mooie vis die in het water langs je zwemt. :)
Ladies, ik ben echt verliefd op de artikelen die ik hierboven heb laten zien. Ik heb niets nog geswatched omdat ik even wil genieten van de mooiheid van deze juweeltjes. Als je dolgraag swatches wilt zien raad ik je aan om even hier te kijken. Maar om een echte impressie van de producten te krijgen is een bezoekje aan de MAC counter zeker de moeite waard!

Ladies, ik ben benieuwd of jullie ook wat van deze collectie hebben weten te bemachtigen. Wat heb je gehaald? En heb je het al gebruikt? Let me know in the comments below! haha en het rijmt ook nog.
Tot de volgende keer,
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino