Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

12 apr 2011

Mededeling en vraagje aan mijn lezers

Hi ladies,
Ik wil wat meer doen met mijn blog in de toekomst en daarom wil ik mijn ook een beetje meer voor een bepaalde groep dames/meiden gaan schrijven.
Er zijn zoveel blogs en er schieten steeds meer nog sneller als paddenstoelen uit de grond. Maar wat ik mis is een blog die meer posts online brengt voor dames met een getinte huid, maakt niet uit hoeveel of hoe weinig getint en wat voor soort tint je hebt.

Ik ben zelf volledig gemixed en dit is terug te zien in mijn gehele uiterlijk. Mijn ouders komen beide uit Suriname, mijn moeder is een lichte Surinaamse met Joodse, Chineze, Creoolse, en weet ik wat nog meer roots. En mijn vader is een gekleurde Surinamer met Chineze, Creoolse, Javaanse, Schotse en weet ik wat nog meer roots.
Zoals je leest dus volkomen gemixed. Ik heb een licht getinte huidskleur, zoals ik het zelf noem, latte. Haha.
Mijn vader heeft kleine golfjes in zijn haar en mijn moeder heeft slag/krullen in haar haar. En door de vele bloedstromingen in mijn familie heb ik dus weer een mix van allerlei soorten haren.
Mijn haren zijn onder geen voorwaarde kroes, zoals ik toch telkens weer hoor van mensen. Mijn haar is heel verschillend, in zn geheel is het krullend, van pijpekrulletjes, tot wat grote lossere krullen tot irritante pluiskrullen aan de voorkant.
Tussen die krullen woedden zich ook een paar plukken die steil zijn. Niets is irritanter dan steile plukken hier en daar tussen mooie dansende krullen.
En als ik me haar glad maak, en er maar een beetje vocht in de lucht hangt kan je het haar zien krullen. Dus feitelijk irritant haar.
Afijn dat was mijn haar.
Nu even terug naar het onderwerp van deze post. Ik wil me dus meer gaan richten op een grote hoofdgroep, dat betekend niet dat ik zal stoppen met het schrijven van de posts en onderwerpen waar ik nu al over schreef.
Ik zal me gewoon wat meer richten op cosmetica- verzorgings- beauty- en haarproducten speciaal voor de getinte/donkere/gekleurde huid (hoe je het ook noemen wilt).
Want ik denk dat hier zeker vraag en of interesse voor is en dat er nog weinig specifieke of gerichte blogs zijn voor deze grote groep meiden/dames.
En gemixed/gekleurd kan van alles zijn, Indisch, creools, javaans, antiliaans, surinaams, afro amerikaans en ga zo maar door.

Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen. Of er wel degelijk interesse voor is en wat jullie graag zouden willen zien en lezen.
Schroom niet en laat aub wat achter, is een heel kleine moeite waar je me ontzettend mee helpt!

xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino