Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

3 sep 2010

Fotos laatst aangeschafte make-up in Amerika

Hi Peeps,

Hier eeeeindelijk de beloofde fotos, die ik al tijden geleden zou uploaden! Ik heb geen swatches gemaakt van alle oogschaduw of lipsticks ofzo, als je ze wilt zien, laat een berichtje achter en dan doe ik het alsnog.
Ik hoop wel dat jullie ook berichtjes achterlaten en niet alleen lezen. ik wil mijn blog intersanter maken en heb daarbij jullie tips nodig! 
Even terug op de fotos. 

Ik ben super blij met mijn zelf samengestelde M.A.C. palette, de kleuren heb ik uitgekozen met gevoel en ik ben van mening dat ze super bij mijn huidskleur passen. Vanilla en Carbon moest ik gewoon hebben, die heeft, naar mijn mening, elke M.A.C. lover in haar/zijn bezit. De kleur woodwinked en expensive pink vind ik FANTASTISCH. Verder ben ik ook gek op phloof!, is zo een mooie kleur om te gebruiken als highlight en bij je "tearduct"
En de vibrant grape is een mooie paarse kleur, die heel mooi uitkomt met mijn gele ondertoon in de huid.
Ja ik kan niet anders dan lof uitspreken over mijn palette. Ik ben er gek op en ga spoedig een tweede maken!

De Loreal mascara is een heel bijzondere. De kop/kwast hoe je het ook noemt van de mascara, is bolvormig waardoor je ook de moeilijkste haartjes te pakken kan krijgen! Super handig dus. Ik heb de waterproof versie ook gekocht omdat een waterproof mascara altijd wel handig is! Bij de normale mascara zit ook nog een extraatje, een eyeliner. Ligt lekker in de hand en het kwastje vind ik ook prettig.

De Loreal Shocking Shadow Pigment in de 6de foto lijkt mij een dupe van de M.A.C. pigment; blue brown. Ik heb het net even gechecked en ik weet het eigenlijk zeker! Ik weet niet meer precies wat het kostte, maar een ding is zeker het was goedkoper, vele malen goedkoper dan de M.A.C. blue brown pigment.

Ik heb verder eindelijk de Primer Potion van Urban Decay gekocht. Ik vertikte om hier in Nederland bijna het dubbele te betalen in euro's. Dus moest ik wachten tot ik weer in Amerika was. Ik weet nog niet of ik het all that vind. Het is net als de primer van toofaced. Behavle dat je bij de PP van Urban Decay geen last hebt van olie en dat je de tube eerst moet schudden. Het is gewoon meteen goed.
De E.L.F blush is echt mooi op mijn huid. En ik heb het idee dat dit een goede dupe moet zijn voor de Nars Orgams blush. Ik hoop dat ik gelijk heb want de E.L.F blush is echt spotgoedkoop in vergelijking met die van Nars. Dus als het zo is, inslaan die handel! Haha
Ik had veel over de lipbalm van Carmex gehoord daarom dat ik hem gekocht had. Ik heb het nog niet gebruikt, dus kan er zelf nog niets over zeggen. Eerst de spullen opmaken die al open zijn!
De mouse blush van Maybelline vind ik zelf niet prettig, ik zal hem dus ook niet gebruiken, ik heb het een keer gebruikt om te kijken hoe die bij me past, maar geen goede koop, dus die gaat ook op de stapel.
Verder heb ik de black fluid line van Wet&Wild gekocht, omdat ik ook daarvan veel had gehoord. Ik heb de fluidline van Bobbie Brown, maar ik weet niet of ik daar echt fan van ben, en die van Wet&Wild is toch echt prettig en er zit een fijn kwastje bij! Dus als je een goede fluidliner wil die niet duur is, raad ik echt die van Wet&Wild aan!

De Glam Dust van Toofaced is super mooi! Het is niet rood, niet roze, niet paars, het is multi color! Mooi op de oogleden, lippen, wangen. Overal!

Ik ben naast het palette van M.A.C. ook echt helemaal weg van de Limited Edition van Tarte. Er zitten zulke mooie kleuren in en ze zijn allen super gepigmenteerd!!! Very very nice! Ik vond het in vergelijking met M.A.C. niet duur. Volgens mij was die rond de 38 dollar.

De foundations van Revlon PhotoReady zijn niet mijn kleur. Toen ik eenmaal terug was heb ik ze pas geswatched. Ze zijn alle 4 toch meer voor degene met een koele ondertoon, de foundations bevatten veel gele pigment, en ik heb zelf een warme ondertoon dus moet een foundation hebben met een rode toon/pigment.
Dus misschien dat ik er een leuke winactie van kan maken of dat ik ze in een verzamelbox zet voor de meidenavond die ik graag wil organiseren in Rotterdam.

De make-up artikelen die ik in Nederland heb gekocht zijn bijna allen afkomstig van Etos.
Hun foundation is naar mijn mening verbazingwekkend goed voor de prijs die je betaald. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hun cosmetica lijn toch steeds beter vind worden. Ze doen hun best en dat is ook wel te zien vind ik.
De lipstick van Rimmel London, die is super mooi. Ik heb hiervoor nog nooit wat gekocht van dit merk, maar hun lipsticks maken me echt vrolijk,  en dat begint bij de verpakking! Zo mooi, glimmend en roze natuurlijk! Hun roze lipstick lijn heeft een roze kleur voor een ieder! 

En als laatste mijn favoriet tot nu toe is de Chanel Vitalumiere en de pressed powder. Prachtig spul en echt waar voor je geld. Het is wel aan te raden je Chanel make-up hier in Nederland te kopen, in Amerika is het echt duur. En dat is te begrijpen want het is een Frans make-up merk!


Nou dat was het dan zo een beetje. Ik heb verder nog wat haar verzorgingsproducten gekocht van verschillende merken; Chi en Humberto nog wat. 
Ik hoop echt dat jullie meer achter laten dan een statistiekverhoging, laat een comment achter zo kan ik alleen maar beter worden. En wie weet wil je graag meedoen aan een meidendag waar het alleen draait om gezelligheid, lekker hapje en drankje en make-up/fashion ruil dag om het maar zo te noemen!
Alvast bedankt!

xoxo, V.
M.A.C. palette zelf samengesteld!!
van boven naar beneden;
vanilla,
shroom,
phloof!,
vex,
naked lunch,
goldmine,
woodwinked,
satin taupe,
wedge,
expensive pink,
sushi flower,
lucky green,
steamy,
vibrant grape,
carbon.
Loreal Telescopic Explosion in de kleur Blackest black en waterproof black
Wet&Wild black fluid liner
Urban Decay Eyeshodow Primer Potion
Loreal Voluminous Eyeliner in zwart
E.L.F Blush in de kleur; Candid Coral
Carmex moisturizing Lip Balm
Forever21 nepwimpers
Maybelline Dream Mousse blush; 20 Peach Satin
een crease kwast drugstore.
Revlon lipgloss in de kleur; 160 Firecracker
Toofaced Glitterglam Dust in de kleur;
Pussie Galore

Loreal Color Truth  Cream Eyeliner in de kleur;
black
midnight blue
Loreal Shocking Shadow Pigments in de kleur;
intrepid
Oogschaduw Palette van Tarte Limited Edition
met een oogschaduw penseel,
kholpotlood dubbelzijdig; zwart en auberginekleur
mini mascara; lights, camera, action
Revlon PhotoReady Foundation in de kleuren:
005 Natural Beige
006 Medium Beige
007 Cool Beige
008 Golden Beige

Ned make-up:
Etos losse minerale oogschaduw,
bourjois liquid eyeshadow,
Hema eyeliner kwast,
Rimmel London lipstick Pink Excess nr 10
Etos Matt Finish foundation nr 004
Chanel Vitalumiere foundation in de kleur; naturel, nr 50
Chanel Naturel Finish Pressed Powder in de kleur; Peach, nr 50

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino