Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

2 sep 2010

Toch maar in het Nederlands verder

Hai peeps,
Ik heb gisternacht besloten dat ik toch verder wil schrijven in het Nederlands, omdat ik vind dat ik schrijf over de nederlandse make-up merken en natuurlijk ook over de internationale merken.


Er zijn al zoveel blogs die over make-up gaan in het Engels, en ik wil het voor het Nederlandse publiek doen en als er wat tussen zitten die Engels praten en verstaan moeten ze het maar in het Engels vertalen.


Ik kan niet iedereen blij maken. Wel zal ik af en toe stukjes in het Engels zetten omdat ik het zelf ook fijn vind.


Zometeen maak ik even wat fotos van de artikelen die ik gekocht heb in Amerika en maak ik ook even swatches van de make-up.
Verder heb ik een aantal artikelen die totaal niet bij mijn huidskleur of ondertoon passen, zoals foundations van Revlon PhotoReady en dergelijk. Misschien dat ik iemand anders daar mee blij kan maken....


Nou daarover straks nog meer.


xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino