Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

25 okt 2010

Meer aandacht voor mijn blog komende 2 weken!

Hi peeps,
Komende twee weken zijn de laatste twee voordat ik ga beginnen aan mijn vaste baan.
Ik ga werken op de kinderafdeling in een revalidatiecentrum. Naast make-up/beauty/fashion gek, ben ik verpleegkundige.
Zou je niet denken misschien, maar het is dus wel zo.
Afijn dus de komende twee weken, ga ik alle tijd hebben om elke dag een blogje online te zetten.
Ik heb voor mijn werk zelf ook al een paar leuke ideeen qua activiteiten ik met make-up/beauty met de oudere kinderen op de afdeling kan doen.


En met mijn collega's natuurlijk! Ik vind het altijd leuk om naar mooie mensen te kijken, die zich verzorgen en er ook mooi verzorgd/opgemaakt uitzien tijdens een vroege dienst. En dan moet je misschien een 20 minuten eerder opstaan om gezicht te fixen, maar dat geeft ook wat. Je straalt  frisheid uit en daar ga je op een gegeven moment ook naar voelen en handelen.


Wat positief werkt op je werk en op je patienten. Dus! Wie weet kan ik mijn make-up gekte ook op mijn werk implementeren..


Afijn. Ik kan al vertellen wat er deze week een beetje gaat komen:
foto's van mijn shoppingspree aan de Primark
foto's/reviews van de gekochte make-up spullen tijdens de Etos beauty avond van een tal weken terug
stukje uit mijn visagie studie wat ik met jullie wil delen!


En verder zal er nog wat komen over de nieuwe collectie van Catrice, Essence. En wie weet wat nog meer!


Nou ik ga me snel klaarmaken!


xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino